ازمقامات املش پرسش می شود؛
علی علی پور نیاول مدیر مسئول هفته نامه و پایگاه خبری همای گیلان
کد خبر: ۶۵۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۲ 02 September 2018

تابناک / کاری نداریم که همه پروژه های افتتاح گردیده هفته دولت در املش از ارزش ریالی بالایی برخوردار بودند یا نه_ که البته بیشترشان طرح بودند ومربوط به بخش خصوصی_ و کنجکاو هم نیستیم که چرا این پروژه ها انتخاب شده اند؟

همچنین کاری نداریم که چرا تعداد پروژه هااندک بودند چرا که وضعیت کشور را به خوبی درک می کنیم .اما آنچه که چند روزی فکرم را مشغول نموده بود و موضوع پروژه ها در املش مشغولیات فکرم را تمکیل کرد ٬این بود که مگر می شود پاره کردن یک تکه کاغذ این همه مشکل برای کشور ایجاد کند؟یا در سطح کلان با خود کلنجار می رفتم مگر نمایندگان کشور ما وضعیت کشور را درک نمی کنند .


که بخواهند رئیس جمهور دست خالی را محاکمه نمایند؟ مگر نمی دانند ترامپ وعوامل او همه را ه ها را به روی کشور ما بسته اند؟آن وقت شما به جای همراهی با دولت هم رئیس دولت را استیضاح می کنید وهم دیگر وزراء را ؟

که چه شود؟ با بی کفایت خواندن رئییس جمهور معضلات کشور حل می شود؟.حرف های متناقض برخی نمایندگان در زمینه برجام آدم را عصبانی می کندوحرف های برخی دیگر که تا دیروز غزل همراهی بادولت را سر می دادندوامروز گله ازدیدار با رئیس جمهور می کنند آدم را ناراحت تر. مگر قرار است رئیس جمهور وقت اختصاصی به همه نمایندگان بدهد؟


مشکلات معیشتی از یک سمت برخورد دوگانه این سروران از سمت دیگر ادم را بیش از بیش نگران وضعیت کشور می کند. اما یک چیز را به آدم می فهماند که همه مشکلات کشور ترامپ نیست ،خود خواهی، بهانه وضعیت کشورو بازپس گیری قدرت درآینده همه اینها باعث خواهد شد تا مردم کمتر به پای صندوق هابروند .کسی نیست به اینها بگوید عزیزان اصلا گیریم که دولت نداریم یا دولت به قول شما ضعیف است آن موقع که وضعیت کشوردر شرایط بهتری قرار داشت برخورد شما با دولت چگونه بود ؟چقدر دولت را تحت فشار قرار دادید؟ گویا یادتان رفته که درمورد برجام چه می گفتید؟ .حالا هم که وضعیت کشور نامناسب است شما برای رهایی کشور چه کرده اید؟ همه اینها به ما می گوید که اتحاد در کشور حاصل نیست وبسیاری از مشکلات کشور از همین مسئله نشأت می گیرد _ ودولت روحانی عنوان می کنداین دولت، دولت همدلی است_ اما این را به شما بگویم که مردم ما هم مثل مردم زمان جنگ نیستند. چرا که احتکار کالا ها در بازار خیلی چیز ها را به ما ثابت کرد که همراهی مردم سلب شده است. پس اتحاد باید از مقامات شروع شود .چه می شود که این عزیزان در چنین شرایط مبلغی از حقوقشان را صرف افراد نیازمند می کردند؟ تابجای کشاندن رئیس دولت به مجلس مردم را با خود همراه کنندو فقدان اتحاد وهمدلی را در سطح پایین تر در شهرستان دیدم تا اینکه دو روز پیش مصاحبه ای با شهردار املش حاصل شد که قریب یک ونیم میلیارد اعتباربرای هشت پروژه هزینه شد اما در لیست پروژه های قابل افتتاح نبود در شهر همجوار یعنی رانکوهم شهردار محترم روکش آسفالت نموه بود و فرش موزائیک – در سطحی کمتر از املش – با توجه به در آمد شهر که توسط مقامات افتتاح گردید که این سوال را به ذهن متبادر می کندکه آقای فرماندار شما دیگه چرا؟چرا نمی خواهید خدمات دولت دیده شود ؟ در حالیکه همه تیر به سمت دولت روانه می کنند شما چرا پشت کاتیوشا نشسته اید ؟ حتما با این نگاه تبعیض آمیز پروژه کمربندی را که به تازگی شروع شده و هزینه آن هم سه میلیارد برآورد شده نیزجز ء پروژه های قابل افتتاح نخواهد بود؟! هنوزشهروندان املشی حوادث تلخ دوران قبل این شهرداری یادشان نرفته است که چگونه دود آن به چشمشان رفت و بازهم هنوز شهروندان فهیم املشی فراموش نکرده اند که عدم مدیریت باعث گردید بجای معرفی قابلیت های این شهر ٬ نواقص شهر در سطح کشور بلد شود وبه عنوان اولین شهرصاحب دوشهردار آن هم در یک زمان واحدمعرفی گردد! به راستی گناه این شهر چیست؟مگر رئیس شورای این شهر٬ رئیس اصلاح طلبان املش نیست؟راستی جایگاه پدر چیست؟ شاید گفته شود معضلات شهرداری ربطی به فرمانداری ندارد که حرفی قابل پسند است اما چرا همراهی ای از سوی مدیر ارشد اجرایی شاهد نیستیم ؟همین شهرداردر نشست خبری با خبرنگاران از عدم همکاری مسئولین مرتبط با در بحث زباله گله می کند.دلایل گلایه چیست؟زباله یک معضل اجتماعی است که دامنگیر استانهای شمالی شده است چرا باید عدم همکاری مسئولین را شاهد باشیم ؟دفع زباله فقط مربوط به مسئولین شهریست نمی خواهم بفرمایید ما نشست های زیادی برگزار نموده ایم بفرماییدچه اقدام اساسی بر داشته شده است؟ بی شک این عوامل باعث خواهد شد تا انگیزه خدمت رسانی از مسئولین گرفته شود.املش کم متضرر نشده است که بازهم باعث وشاهد زیان دیدنش باشیم.

علی علی پور نیاول مدیر مسئول هفته نامه و پایگاه خبری همای گیلان/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار