کد خبر: ۶۴۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 27 August 2018

تابنا و به نقل از تسنیم: آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با جمعی از جامعه ایثارگری و آزادگان استان گیلان ایثارگران را ذخایر همیشگی انقلاب خواند و اظهار داشت: حفظ و حراست از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره دغدغه ایثارگران بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه این قشر مقدس هم‌اکنون نیز دغدغه حفاظت و پاسداری از نظام را دارند خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در بخش‌هایی از سطوح مدیریتی کشور برخی مشکلات و سوءمدیریت دیده می‌شود.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه برخی افراد با رانت به تصدی‌های مهم ورود کرده و به سطوح مدیریتی کم توجه هستند تصریح کرد: اینها در شرایطی است که مسئولان پاکدست و مدبر همواره باید در راس امور باشند تا جامعه به سعادت دست‌یابد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه در استان گیلان مدیران توانمند و با دانش بالا وجود دارد که قابلیت فعالیت در تصدی‌های وزارتخانه‌را دارند گفت: از زمان پیش از پیروزی انقلاب برخی همواره تلاش کردند که مدیران گیلانی در مرکز دارای مسئولیت نباشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مشکلات متعدد گیلان در لابه‌لای سرسبزی‌های این استان پنهان شده است افزود: مدیران و مسئولان استانی در گیلان به‌منظور پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر استان باید با یکدیگر وحدت‌رویه و تعامل داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه احداث کمربندی شهر رشت به سمت شرق و غرب گیلان، احیای رودخانه‌های گوهررود و زرجوب و احداث بیمارستان هزار تختخوابه از نیاز‌های اساسی گیلان است گفت: طرح‌های توسعه‌ای استان باید در تراز مردم شهیدپرور گیلان باشد.

امام جمعه رشت روحیه جهادی را در جامعه ایثارگری گیلان زنده و پویا دانست و اظهار داشت: روحیه جهادی در ابعاد مختلف جامعه امروز وجود دارد و همواره این روحیه اثرگذار در جامعه امیدوارکننده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه دغدغه‌های اجتماعی جوانان همواره باید از سوی مسئولان مورد توجه واقع شود افزود: در برخی از بخش‌های جامعه مشکلات و لکه‌های سیاهی دیده می‌شود اما آینده جامعه و کشور روشن و امیدوارکننده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار