انزلی - ایرنا - مربی تیم فوتبال ملوان گفت : امسال اوضاع و احوال تیم های حاضر در لیگ پانزدهم چندان خوب نیست و به جز ملوان، تیم های دیگری هستند که هنوز به ثبات لازم نرسیده اند و شرایط ما با اغلب تیم ها چندان فرقی ندارد.
کد خبر: ۶۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 21 July 2015
به گزارش عصر دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه ملوان، اکبر محمدی اظهار کرد : به غیر از تیم ذوب آهن که حریف مان در هفته نخست لیگ برتر است، شرایط ما با دیگر تیم ها 10 تا 15 درصد فرق می کند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاق خوبی نیست که وضعیت خیلی از تیم ها مشخص نباشد و قطعا باعث خواهد شد تا در پنج تا شش هفته ابتدایی کیفیت خوبی را از تیم ها شاهد نباشیم.

وی در مورد زمان اندک باقی مانده تا آغاز مسابقات لیگ و انتظار هواداران ملوان از کادر فنی جدید برای نتیجه گرفتن در این شرایط افزود: ما شعاری داریم با عنوان کار سخت تر و کیفیت بیشتر که تلاش می کنیم آن را در ملوان عملی کنیم.

محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: هر چند به خاطر زمان اندک تا آغاز مسابقات لیگ کار ما سخت است، اما باید اقداماتمان را فشرده تر انجام دهیم تا بتوانیم لیگ را به خوبی آغاز کنیم.

وی یکی از مهمترین امتیازات ملوان را داشتن تماشاگران فوتبال فهیم و متعصب خواند و تاکید کرد: قطعا با درایت سرمربی ملوان، همکاری سایر اعضای کادر فنی و استفاده از تجربیات بازیکنان مطرح این تیم، می توانیم زمان از دست داده را جبران و در لیگ نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استعدادهای خوب موجود در انزلی، می توانیم به تیم ملی بازیکن معرفی کنیم .

محمدی تصریح کرد :در خطه شمال و خصوصا بندرانزلی استعدادهای خوبی وجود دارد که در بلندمدت برای این تیم و فوتبال ایران تاثیرگذار خواهند بود و می توانیم از تیم ملوان سرمایه های خوبی را به تیم های ملی مختلف ایران بفرستیم، نفراتی که در آینده بتوانند در باشگاه های اروپایی هم بازی کنند.

وی که آخرین حضورش در لیگ برتر به عنوان مربی ذوب آهن بود، در خصوص دیدار با این تیم در هفته اول لیگ برتر گفت: خاطرات خوبی از مدیران و بازیکنان تیم ذوب آهن دارم، اما فوتبال همین است و یک روز باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرید.

وی در خصوص این که قبول هدایت ملوان در شرایط فعلی ریسک به نظر می رسد، تصریح کرد: خوشبختانه ملوان از نظر بازیکن ظرفیت بالایی دارد و یکسری بازیکنان باتجربه نظیر نوری، زارع و رافخایی در تیم هستند که می توانند شرایط را خیلی بهتر جلو ببرند.

مربی ملوان در خصوص اینکه هدف گذاری کادر فنی این تیم برای فصل آینده چه جایگاهی خواهد بود، بیان کرد: نام قلعه نویی برای هر تیمی مطرح می شود قطعا می توان آن تیم را مدعی دانست. 

وی متذکر شد: قلعه نویی در تیم های قبلی خود از جمله استقلال، سپاهان و تراکتورسازی همواره مدعی قهرمانی بوده و در ملوان نیز می توان این امید را داشت که قهرمانی یا حداقل قرار گرفتن در میان چند تیم بالای جدول با حضور قلعه نویی اتفاق بیفتد. 

محمدی خاطرنشان کرد : البته برای این اتفاق نیاز به جذب بازیکنان جدید داریم که از پتانسیل بالایی برخوردار باشند.

وی در درباره شایعه مذاکره ملوان با بازیکنان مطرح سال های قبل استقلال و پرسپولیس گفت: به هر حال بازیکنانی مدنظر کادر فنی هستند که امیدواریم مدیریت باشگاه بتواند هر چه سریع تر آنها را به تیم اضافه کند، البته من نمی توانم از بازیکنی اسم ببرم اما قطعا با حضور قلعه نویی بازیکنان زیادی هستند که برای حضور در ملوان راغب می شوند.

محمدی در خصوص حضورش در تیم ملوان به عنوان دستیار اول قلعه نویی اظهار کرد: در این مدت چند پیشنهاد از تیم های تبریزی، مشهدی و حتی صبای قم داشتم که در نهایت به پیشنهاد امیر قلعه نویی برای همکاری در تیم ملوان پاسخ مثبت دادم.

وی اضافه کرد: قلعه نویی در دوران مربیگری ام و خصوصا سال های حضورم در تیم های پایه ایران، همیشه توصیه ها و مشورت های بسیار خوبی به بنده ارائه می کرد و ارتباط مطلوبی با یکدیگر داشتیم که خوشبختانه در این فصل با همدیگر همکار شدیم.

مربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: قرار بود فصل پیش در استقلال با ایشان همکار باشم اما قسمت نشد و خوشحالم امسال این همکاری آن هم در تیم ریشه دار و بزرگ ملوان با هواداران خونگرم و علاقمند شکل می گیرد.

مربی تیم ملوان درباره اولین تجربه همکاری اش با قلعه نویی و چگونگی این ارتباط خاطرنشان کرد: قبلا تجربه همکاری در تیمی را با قلعه نویی نداشتم اما ما از یکدیگر شناخت داشتیم و زمانی که سرمربی تیم ملی نوجوانان بودم با قلعه نویی در ارتباط بودم و از او مشورت می گرفتم؛ سال گذشته نیز قرار بود در استقلال با یکدیگر همکاری کنیم اما به دلایلی این امر میسر نشد، امسال از قبل با هم صحبت کرده بودیم که قلعه نویی به هر تیمی که رفت من در کنارش باشم، در نهایت هم او تصمیم گرفت از میان چند پیشنهادی که داشت، ملوان را انتخاب کند و من هم خوشحالم که اینجا هستم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار