کد خبر: ۶۳۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ 30 July 2018

تابناک / داوربین المللی بوکس ایران گفت: متاسفانه پدرم دچار سکته مغزی شده و در حال حاضر روند درمان او به خوبی پیش می‌رود.


به گزارش خبرگزاری فارس، بهمن بردبار رئیس کمیته اجرائی مسابقات بوکس کشور به دلیل سکته مغزی در بیمارستان رشت بستری شده است. بهمن بردبار ۲۸ سال مسئول کمیته اجرائی بوکس ایران و از داوران مطرح و قهرمان سابق بوکس استان گیلان است که خدمات ارزنده ای برای بوکس کشور و گیلان ارائه کرده است.

بابک بردار داوران بین المللی بوکس ایران و فرزند بهمن بردبار در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد شرایط حال حاضر پدر خود، گفت: متاسفانه هفته گذشته پدرم(بهمن بردبار)دچار سکته مغزی شده و علائم اولیه به این صورت بوده که پدرم بخشی از توانایی حرکتی خود را از دست داده بود. بعد از 48 ساعت علائم سکته مغزی مشخص شد. پاهای پدرم توان خود را از دست داده بود و پس از بستری شدن در بیمارستان پزشکان اعلام کردند که وی سکته مغزی کرده است. ابتدا پاهای وی تنها 65 درصد توانایی حرکتی داشت که خدا را شکر در حال حاضر شرایط وی بهتر شده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت:خوشبختانه پس از پیگیری های پزشکان روند درمان به خوبی پیش می‌رود و پدرم امروز از بیمارستان مرخص شده است. برای رسیدن به توانایی صددرصد روند درمان وی ادامه خواهد داشت. باید برای بهبودی کامل تمام مراحل فیزیوتراپی انجام شود. با توجه به اتفاقی که رخ داده طبق گفته پزشکان او باید 6 ماه تا یک سال فیزیوتراپی انجام می‌داد اما با توجه به اینکه او ورزشکار بوده بدن او از قدرت بالایی برخوردار بوده و انشالله در کوتاهترین زمان ممکن به بهبودی صددرصد خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار