در نخستین جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان؛
انزلی- در اولین جلسه هیأت مدیره باشگاه ملوان، داریوش بهشتی علاوه بر عضویت هیئت مدیره به عنوان مدیر عامل این باشگاه منصوب شد.
کد خبر: ۶۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 19 July 2015
رئیس شورای شهر انزلی در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص مصوبات نخستین جلسه هیأت مدیره باشگاه ملوان که شامگان پنجشنبه برگزار شد،  گفت: در این نشست، داریوش بهشتی به عضویت هیات مدیره باشگاه درآمد و از سوی دیگر با انتخاب اعضاء به عنوان مدیرعامل باشگاه ملوان نیز منصوب شد.

محمد رضا بدیعی فر افزود: همچنین در این جسله،  رضا پورشعبان(شهردار انزلی) به سمت دبیر هیأت مدیره، محمود آذرگون به عنوان سخنگوی باشگاه منصوب شد و قرار است یک حسابرس هم برای رسیدگی به وضعیت مالی باشگاه انتخاب شود.

وی با اشاره به اینکه انعقاد قرارداد بازیکنان با تصمیم شخص قلعه نویی خواهد بود، اظهار کرد: پس از انجام معارفه امیر قلعه نویی در روز دوشنبه با صلاحدید سرمربی، قرارداد فصل آینده بازیکنان منعقد می شود.

بدیعی فر در خصوص نحوه انجام تعهدات و الزامات باشگاه از سوی بهشتی گفت: با افتتاح حساب جدید باشگاه، بهشتی تا پایان تعطیلات پیش رو (دوشنبه) فرصت دارد تا نسبت به انجام تعهدات خود عمل کند و در صورت عدم انجام تعهدات از سوی وی،  مسئولان باشگاه انجام مراحل قانونی را در دستور کار خود قرار خواهند داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار