کد خبر: ۶۳۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱ 25 July 2018

تابناک / هافبک سپیدرود رشت درباره پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان از سوی مالک جدید باشگاه، گفت: خدارا شکر باشگاه در حال حاضر به تعهداتش عمل کرده است و همین روحیه بازیکنان تاثیر گذار است و از این بابت نگرانی نداریم.

محمدرضا مهدوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شارژ مالی بازیکنان سپیدرود رشت دو روز مانده به دیدار برابر سایپا اظهار داشت: بعد از نزدیک به یک ماه تمرین کردن مالک باشگاه حساب بازیکنان را شارژ کردند. به هر حال باید به ایشان حق داد چون وضعیت مالکیت باشگاه مشخص نبود و هر کسی باشد پول خرج نمی‌کند چون احتمال برگشت مالکیت آقای تن زاده وجود داشت. خدارا شکر باشگاه در حال حاضر به تعهداتش عمل کرده است و همین روحیه بازیکنان تاثیر گذار است و از این بابت نگرانی نداریم.

هافبک سپیدرود رشت درخصوص برنامه‌های آماده سازی پیش فصل سرخپوشان با حضور خداداد عزیزی گفت: اول از همه باید از علی آقای کریمی تشکری ویژه داشته باشیم که واقعا برای سپیدرود زحمت کشیدند؛ سال گذشته وضعیت ما به هیچ وجه امیدوار کننده نبود و جای ایشان در تیم خالی است. تیم را حفظ کردند و با آمدن آقای عزیزی و کارد مدیریتی جدید به تهران سفر کردیم و اردوی خوبی پشت سر گذاشتیم. از همان ابتدا هم مشخص بود که تیم ما می‌تواند در لیگ برتر شرکت کند و ما را قبول داشتند. کسی از تماشاگران ما تن زاده را قبول نداشتند و آنها هم برای خودشان در رشت تمرین می‌کردند.

او ادامه داد: ما سه بازی تدارکاتی خوبی هم داشتیم اما هنوز نتوانستیم به اندازه کافی بدنسازی خوبی انجام بدهیم. به هر حال در زمان مناسب تمرینات را شروع نکردیم و وضعیت ما اگر زودتر مشخص می‌شد فکر می‌کنم هم می‌توانست خوب تمرین کند و هم از نظر بدنی به صد در صد آمادگی برسد. اگر چهار بازی اول را بگذرانیم و یک ماه خوب بدنسازی داشته باشیم می‌توانیم برای ادامه مسابقات امیدوار شویم.

مهدوی درباره دیدار برابر سایپا در هفته آغازین لیگ هجدهم عنوان کرد: بازی سختی داریم، تیم سایپا فصل گذشته مدعی ظاهر شد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کرد. ما هم انگیزه داریم، فصل گذشته در دو بازی چهار امتیاز گرفتیم و با شارژ مالی که داشتیم می‌توانیم روحیه کافی داشته باشیم تا تمام تلاشمان را برای نتیجه گیری انجام بدهیم. بازیکنان ما صبر زیادی داشتند و از آقای نوین، مالک باشگاه سپاسگذاریم که به موقع پول بازیکنان را پرداخت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار