تابناک / فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان بر ضرورت ارائه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای برای متقاضیان کار در حوزه بوم گردی در این شهرستان تأکید کرد.
کد خبر: ۶۲۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 24 June 2018

تابناک / فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان بر ضرورت ارائه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای برای متقاضیان کار در حوزه بوم گردی در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان گيلان، رحيم عطايي پور، مدير كل آموزش فنی و حرفه ای این استان با رحيم حيدري، فرماندار شهرستان آستانه اشرفيه دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفيه در این دیدار گفت: در سال های گذشته بسیاری از وام ها و تسهیلاتی که به افراد متقاضی داده شده به دلیل عدم دانش فنی و عدم اطلاع از نحوه ی انجام کار به نتیجه نرسیده است و نه تنها اشتغال ایجاد نکرده بلکه بیکاران را به بدهکار بیکار تبدیل کرده است.

رحیم حیدری از همکاری خوب اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای این استان در زمینه های مختلف در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد.

وی در ادامه بر ارائه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در زمینه های مختلف از جمله پرورش دام، پرورش زنبور عسل، پرورش ماهی و مروار بافی و به ویژه هتل داری و بوم گردی تأکید کرد.

حیدری با اشاره به سیاست های استاندار گیلان در خصوص اشاعه بوم گردی در راستای ایجاد اشتغال و ارائه آموزش های لازم برای این بخش گفت: اگر افراد متقاضی در بخش بوم گردی آموزش نحوه ی مواجه با میهمان یا مسافر یا گردشگر یا مسافر و کار فنی فرا گیرند عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت.

رحيم عطايي پور درباره استفاده از ظرفیت‌های شهرستان آستانه اشرفیه برای تجهیز مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان در بخش‌های تکاپو و اشتغال روستایی مطالبی را ارائه کرد.

وی به استفاده بهينه از اوقات فراغت دانش آموزان در راستاي ارتقاء مهارتي آنها، برگزاري اولين جشنواره مهارت آموختگان كارآفرين و هجدهمين دوره مسابقات ملي مهارت اشاره کرد.

بنابر این گزارش، مديركل آموزش فني و حرفه اي استان گيلان و هيأت همراه از كارگاه آموزشي قاليبافي و صنايع دستي كه با همكاري بسيج سازندگي سپاه ناحيه آستانه اشرفيه در حرم شهدا برگزار شد، بازديدکردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار