تابناک / شرایط فعلی سپیدرود به گونه ای است که این تیم نه مالک مشخصی دارد و نه سرمربی که هواداران به آینده اش امیدوار باشند.
کد خبر: ۶۱۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 13 June 2018

تابناک / شرایط فعلی سپیدرود به گونه ای است که این تیم نه مالک مشخصی دارد و نه سرمربی که هواداران به آینده اش امیدوار باشند.

اخیرا شایعه شده که هیات فوتبال به دنبال آن است که تیم را به طرف خودش بکشد و اداره کل ورزش و جوانان هم چنین نظری دارد. درخصوص این شایعات با مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان مصاحبه ای انجام دادیم که خبر از حل مشکلات سپیدرود می دهد.

 

بحث هایی مطرح شده است که اداره کل ورزش و جوانان گیلان به سمت تن زاده غش کرده! / خانم بخشی این داستان ادامه دار سپیدرود کی به پایان می رسد؟! / بخشی: دنبال این هستم کمتر مصاحبه کنم!


خانم بخشی این داستان ادامه دار سپیدرود کی به پایان می رسد؟
حقیقت را بخواهید ما به دنبال این هستیم کمتر مصاحبه کنیم تا حداقل مشکلات بیشتر از این نشود. متاسفانه هر صحبتی که می شود هر کسی یک برداشتی از آن می کند و با واکنش های زیادی از سوی مسوولان و هواداران مواجه می شویم. البته هواداران حق دارند نگران تیم شان باشند چون سپیدرود یک تیم مردمی است و همه نگران آن هستند.
مشکل اصلی سپیدرود این است که مالک باشگاه (جواد تن زاده) اصلا حرف نمی زند و برای هر اتفاق یا مصاحبه ای از سوی سرمربی و دیگران فقط بیانیه صادر می کند! اگر او خودش صحبت کند شاید خیلی از مشکلات حل شود.
بخشی از این مشکلات به همین موضوع برمی گردد و من هم اعتقاد دارم آقای تن زاده باید حرف هایش را شفاف بزند و مشخص شود که برنامه اش چیست و هواداران و دیگران نیز از مشکلات تیم باخبر شوند. بخشی هم به شرایط مالی و تعهدات مالک برمی گردد که تا الان آقای تن زاده کاملا به تعهداتش عمل نکرده اند و باید بدهی ها را پرداخت کند. ما مشکل خاصی با مالک تیم نداریم و اگر او همین امروز هم بدهی های تیم را پرداخت کنند به مالکیت شان ادامه می دهند. البته این نکته را هم یادآور شویم که در حال حاضر یکسری مسایل حقوقی وجود دارد که ما نمی توانیم بیش از حد در مورد مالک باشگاه اظهارنظر کنیم چون هر حرفی بزنیم، احتمالا بار حقوقی داشته باشد و ...
شایعه شده که هیات فوتبال تیم را به سمت خودش می کشد و اداره کل ورزش و جوانان هم به سمت خودش. حتی بحث هایی مطرح شده که اداره کل به سمت تن زاده تمایل دارد. آیا چنین چیزی حقیقت دارد؟
اصلا چنین چیزی نیست و سپیدرود برای هواداران است و کسی نمی تواند تیم را به سمت خودش بکشد. ما (اداره کل ورزش و جوانان) تمام تلاش مان را انجام می دهیم که هر طور شده مشکلات تیم را برطرف یا حداقل کمتر کنیم. بعید می دانم هیات فوتبال هم بخواهد تیم را به سمت خودش بکشد چون سپیدرود حدود 10 میلیارد بدهی دارد که قطعا هیات فوتبال نمی تواند این بدهی را پرداخت کند. البته خود اداره کل هم توان پرداخت این بدهی را ندارد. حال با این وضعیت چرا باید ماها به دنبال تیمی باشیم که این همه بدهی دارد. ما به دنبال حل مشکلات تیم هستیم و نمی خواهیم هواداران بیش از این اذیت شوند و کادرفنی هم بلاتکلیف نمانند.
تا کی باید منتظر بمانند؟
قطعا تا یکی، دو روز آینده این مشکل را برطرف خواهیم کرد.
اگر تن زاده نخواهد تیمداری کند آیا خریداری وجود دارد؟
بله، خریدار هست و اگر آقای تن زاده نتواند به تعهداتش عمل کند تیم را به خریدار دیگری واگذار خواهیم کرد. در شرایط فعلی با جیب خالی نمی شود تیمداری کرد. بدهی ها دارد انباشته می شود که نباید بگذاریم بیشتر از این شود.
از شانس بد شما ملوان هم مشکلات زیادی دارد و باید فکری به حال این تیم هم کنید!
متاسفانه این گونه است و در تلاش هستیم مشکلات این تیم را نیز حل کنیم. پنجشنبه هفته جاری جلسه معارفه سرمربی جدید است که بعد از این جلسه معارفه باید فکر ملوان هم باشیم. البته این بدین معنا نیست که قبلا فکر ملوان نبودیم و الان فکر ملوان افتادیم. مشکلات فوتبال زیاد است که شهرهای غیرصنعتی بیشتر با آن درگیر هستند. ملوان با کسر امتیاز هم مواجه شده که امیدواریم مشکلاتش بیش از این نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار