کد خبر: ۶۱۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 13 June 2018

 سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان که در رقابت های لیگ دسته 2 حضور دارد، به زودی مشخص می شود.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال ادامه همکاری با وحید رضایی سرمربی فصل قبل هستیم اما وضعیت سرمربی این تیم به زودی مشخص می شود.
محمدمهدی الطافی افزود: با توجه به اینکه در مذاکرات با این مربی تا کنون به توافق نهایی نرسیدیم، این باشگاه با سایر گزینه ها نیز مذاکره خواهد کرد و حداکثر تا پایان هفته آینده وضعیت سرمربی تیم داماش گیلان مشخص می شود.
وی ادامه داد: البته وحید رضایی تمایل به ماندن در داماش گیلان را دارد و حضورش به عنوان مربی در تیم ذوب آهن اصفهان صحت ندارد اما این مربی شرایطی را برای ادامه همکاری با داماش دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.
وی بیان کرد: گروه سرمایه گذار جدیدی که قصد همکاری با باشگاه داماش گیلان را داشتند، متاسفانه حاضر به همکاری نشدند چون اسپانسر جدید قرار بود تعهدات ابتدایی را انجام دهد و در نهایت با توجه به اینکه در مذاکرات و در همین ابتدای راه، خواسته ها و تعهدات مقرر شده عملی نشد؛ تصمیم به قطع همکاری با این گروه گرفته شد.
تیم فوتبال داماش گیلان فصل گذشته به مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور راه یافت اما در نهایت نتوانست جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار