کد خبر: ۶۱۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 12 June 2018

تابناک / شنیده می‌شود فرماندار با مطالعه صورت جلسه نشست بین مالک فعلی باشگاه سپیدرود و مسئولان اداره کل ورزش و هیئت فوتبال گیلان اعلام کرده دلایل کافی برای پس گرفتن تیم از تن‌زاده وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نشست جواد تن‌زاده، مالک فعلی باشگاه سپیدرود، با مسئولان اداره کل ورزشی و جوانان استان گیلان در محل فرمانداری رشت برگزار شد. البته قبل از این جلسه مسئولان مربوطه ترجیح دادند این نشست در محل اداره کل برگزار شود اما بخش حقوقی این اداره قبول مسئولیت نکرد تا جلسه در اداره کل منتفی و طبق قرار قبلی در فرمانداری برگزار شود.
گویا تن‌زاده تیم سپیدرود را به عنوان شرکتی حقوقی ثبت کرده و در نتیجه جز از طریق مراحل حقوقی نمی‌توانند تیم را از وی بگیرند. به نظر می رسد بخش حقوقی اداره کل نیز به همین دلیل از برگزاری جلسه خودداری کرده است.

در هر صورت جلسه طبق قرار قبلی در فرمانداری برگزار شد و مسئول سیاسی، امنیتی استاندار به همراه الماسخاله، رئیس هیئت فوتبال گیلان، تن‌زاده، مالک فعلی باشگاه و مسئول حراست اداره کل هم در این نشست حضور داشتند. جالب است در جلسه نه از فرماندار خبری بود و نه از رئیس اداره کل ورزش و جوانان!

حتی شنیده می‌شود درگیری لفظی بین تن‌زاده و الماسخاله بوجود آمد اما تاثیری در تصمیم گیری‌ها نداشت و در نهایت کل اتفاقات این نشست صورت جلسه و مقرر شد در این مورد مسئولان فرمانداری با مشارکت دیگر مسئولان مربوطه تصمیم‌گیری کرده و مراتب امر را به اطلاع طرفین برسانند.

در همین راستا شنیده می‌شود فرماندار رشت با مطالعه صورت جلسه اعلام کرده دلایل کافی برای پس گرفتن تیم از تن‌زاده وجود ندارد و تنها مقرر شد مالک فعلی باشگاه جدول زمان‌بندی درباره بدهی‌ها و برنامه های آماده سازی تیم به فرمانداری ارائه دهد تا فرماندار کار وی را زیر نظر بگیرد.

ظاهرا تن‌زاده هم در نامه‌ای عملکرد خود را به عنوان مالک سپیدرود به فرمانداری تسلیم و راهی تهران شد. در این میان سوالی که مطرح می‌شود این است، اگر تن‌زاده با قراردادی کاملا محکم و قانونی باشگاه سپیدرود را در اختیار گرفته و از مالکیت خود مطمئن است ، چرا با تسویه حساب بدهی‌ها، استرس را از اعضای تیم سپیدرود دور نکرده و کار آماده‌سازی تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ هجدهم را آغاز نمی‌کند؟

موضوع هر چه که هست،فعلا کار سپیدرود به جایی رسیده که هیچ مقام و مسئولی نمی‌تواند گره از مشکل این تیم باز کرده و تیمی که تنها یک فصل از لیگ برتری شدنش می گذرد، همچنان وضعیت نامشخصی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار