کد خبر: ۶۱۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵ 03 June 2018

تابناک / معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: عدم شناخت صحیح مدیران دستگاه‌های دولتی از حوزه روابط عمومی در جامعه کنونی به‌درستی مشهود است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی‌اصغر جمشیدنژاد عصر امروز در نشست شورای هماهنگی‌ روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار داشت: اثربخشی و کارایی روابط عمومی‌ها می‌تواند نقش اثرگذاری در عملکرد دستگاه‌های اجرایی ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی باید با رجوع به نتایج عملکرد خود نقاط ضعف و قوت مجموعه خود را شناسایی کرده و در راستای تحقق نیاز مخاطبان گام بردارند.

وی با بیان اینکه بخشی از کار روابط‌عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی فعالیت در حوزه تبلیغات است و مدیران این حوزه باید میزان موفقیت مجموعه خود را در تبلیغات شناسایی کنند گفت: علاوه بر آن شناسایی نیازمندی‌های جامعه کنونی در حوزه‌های مختلف از تکالیف مدیران روابط عمومی‌‌ دستگاه‌های اجرایی است.

جمشیدنژاد با اشاره به اینکه نخستین چالش در حوزه روابط عمومی این است که این حوزه به درستی از سوی مدیران دستگاه اداری شناخته نشده است تصریح کرد: عدم شناخت صحیح مدیران دستگاه‌های دولتی از حوزه روابط عمومی در جامعه کنونی به درستی مشهود است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه نخستین وظیفه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های دولتی این است که تا با عملکردی صحیح در مقابل مدیران دستگاه‌ها اثبات وجود کنند افزود: تبیین جایگاه روابط عمومی به ویژه در محضر مدیران موجب پویایی و تعالی آن مجموعه می‌شود.

وی بااعلام اینکه نخستین گام در بالندگی و توانمندی روابط عمومی‌ها توجه به آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی با توجه به نیاز این مجموعه است گفت: نیاز آموزشی مجموعه روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان باید توسط شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گیلان شناسایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه مدیران روابط عمومی باید برای توانمند کردن خود و عملکرد خود از شیوه‌های مدرن امروز استفاده کنند تاکید کرد: اقدامات روابط عمومی‌ها باید در کالبدی فراتر از انعکاس یک خبر منتشر شود.

جمشید نژاد با بیان اینکه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان گیلان توانمندی انجام اقدامات بزرگ و ملی را دارند خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی با تولید اخبار مهم و اثرگذار می‌توانند قابلیت انعکاس اخبار مجموعه خود را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی محقق کنند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی با پیشنهاد‌های بزرگ و اثرگذار می‌توانند یاری‌دهنده مدیران خود در جایگاه تصمیم‌گیری باشند افزود: اعضای شورای روابط عمومی‌دستگاه‌های اجرایی برای اطلاع‌رسانی درست باید از تمامی ابزار‌های مدرن بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار