کد خبر: ۵۶۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 11 February 2018

تابناک / معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: انقلاب اسلامی ما نتیجه فریادهای دو قرن گذشته پدران ماست و برچیدن استبداد داخلی و کم کردن استعمار خارجی در تحقق انقلاب اسلامی است و امروز این شعار یکی از دستاوردهای انقلاب است.

حسینعلی امیری، معاون امور مجلس رئیس جمهور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان لنگرود با بیان اینکه شیر زنان ایرانی در دوران جنگ تحمیلی با حمایت پشت جبهه واژه های عشق، فداکاری، ایثار و از خود گذشتگی را به تاسی از حضرت زینب کبری(س) تداعی کردند، گفت: اسلام عزیز در دوران جنگ تحمیلی خط شکن، دشمن شکن و حماسه آفرین بود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به لحاظ موقعیت جغرافیایی، ذخایر زیر زمینی، نفت و اقلیم خاص آن همواره مورد طمع و تهدید دشمنان است، اظهار کرد: این نظام برخاسته از اعتقادات و خواسته ها، منویات و اعتقادات مردم است و مردم سرمایه گذاران این نظام هستند که با پشتوانه مردم و وحدت کلمه توانستیم از شرایط سخت عبور کنیم.

 

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم ما صرف نظر از جناح سیاسی و حزبی همواره از اسلام و دستاوردهای انقلاب دفاع و هر کجا به حضور مردم نیاز باشد، پای کار هستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما نتیجه فریادهای دو قرن گذشته پدران ماست و برچیدن استبداد داخلی و کم کردن استعمار خارجی در تحقق انقلاب اسلامی است و امروز این شعار یکی از دستاوردهای انقلاب است.

 

امیری با بیان اینکه شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در قانون اساسی به عنوان میثاق ملی کشور تبلور و ظهور پیدا کرد، افزود: امروز ثبات و آرامش در منطقه به لطف خداوند و فداکاری فرزندان ما در سپاه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با ریشه کن شدن داعش محقق شده و امسال در چنین شرایطی نسبت به سال گذشته وارد 40سالگی پیروزی انقلاب اسلامی شدیم.

 

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه در 5 سال گذشته تورم 44 درصدی و رشد منهای 6/8 درصدی را تجربه کردیم، اظهار کرد: امروز کشورهای صادرکننده نفت به خاطر سقوط قیمت جهانی نفت با مشکل مواجه شدند اما کشور ما با سقوط 50 درصدی قیمت نفت همچنان اداره و بخشی هم به صندوق توسعه ملی واریز شد و دور زدن تحریم ها یک امر اجتناب ناپذیر برای اداره کشور بود.

 

وی با بیان اینکه تا چند ماه دیگر راه آن سراسری گیلان به راه آهن سراسری کشورهای آسیای میانه و بخش های دیگر کشور وصل می شود، اذعان کرد: خوشبختانه کشور ما در مسیر مناسبی قرار گرفته و توسعه کشور موجب می شود معیشت هم درست شود.

 

امیری در پایان گفت:رئیس جمهور در لایحه بودجه امسال علاوه بر 9 برنامه کلان بحث اشتغال فراگیر و ریشه کنی فقر مطلق را جزء برنامه ها قرار داده است که با تصویب بودجه 97 از سال آینده اجرایی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار