کد خبر: ۵۶۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 11 February 2018
تابناک / همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم شهرستان‌های غرب گیلان با حضور پرشورتر از همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و نشان دادند تا آخر پای این انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

صبح امروز همزمان با سراسر کشور مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان‌های غرب گیلان از پیر و جوان و زن و مرد، با حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر همبستگی، اتحاد و ارادت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند و با حضور حماسی خود برگ زرینی بر افتخارات تاریخ این مرز و بوم افزودند.

 

مردم با سردادن شعارهای کوبنده حمایت خود از انقلاب و نظام اسلامی، مقام معظم رهبری و اعلام نفرت از آمریکای جهانخوار را اعلام کردند و راهپیمایی خود را از جلوی سپاه‌های شهرستان‌ها آغاز و به سمت میادین اصلی شهر و مصلای جمعه شهر حرکت کردند.

 

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکارد و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، بار دیگر با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره)، تجدید میثاق و خشم و انزجار خود را از توطئه‌های استکبار جهانی ضدنظام اسلامی اعلام کردند.

 

در بین مسیر و درکنار صحنه‌های زیبایی از حضور مردم، حضور نسل‌هایی که انقلاب را ندیده بودند جلوه زیبایی به این راهپیمایی داده بود، جوانان و نوجوانانی که با در دست داشتن عکس شهدای مدافع حرم و کشیدن نقش پرچم جمهوری اسلامی بر گونه‌ها و دست‌های خود و مردم عشق، ارادت و شوق خود را به کشورشان ابراز می‌کردند.

 

 

ما مانند همیشه استوار و با صلابت از نظام اسلامی خود دفاع می‌کنند

حمزه طالبی، یکی از جوانان دهه شصتی در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: امروز هم مانند همیشه با حضور خود در این راهپیمایی به ولی فقیه خود لبیک گفتیم و مشت محکمی بر دهان آمریکای جهانخوار زدیم.

 

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام باید بدانند تا زمانی که ایران اسلامی رهبری همچون سید علی خامنه‌ای دارد هیچگاه نمی‌تواند به اهداف شوم خود دست یابد، افزود: ما جوانان دهه شصتی، هفتادی، هشتادی و همه مردم پشت سر ولایت فقیه خود حرکت و گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستیم.

 

این جوان صومعه‌سرایی گفت: دشمن بداند ما ذره‌ای از اهداف این نظام و انقلاب عقب نشینی نخواهیم کرد و همه ما محسن حججی‎‌ها و بابک نوری‌هایی هستیم که در این کشور در برابر ظالمان قد علم خواهیم کرد.

 

طالبی با بیان اینکه دشمن به دنبال فتنه‌های جدید است تأکید کرد: با وجود همه این دشمنی‌ها مردم ایران سختی و کاستی‌های بسیاری را تحمل می‌کنند؛ اما مانند همیشه استوار و با صلابت از نظام اسلامی خود دفاع می‌کنند و پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

 

 

ما بر آن عهد که بستیم هستیم

حسین مهدوی، یکی از جوانان فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با بیان اینکه امروز امدم تا بگویم ما بر آن عهد که بستیم هستیم، اظهار کرد: امروز روز تجلي حضور و شعور، روز اتحاد ملت و تعيين سرنوشت، روز حاكم شدن اراده ايران و ايراني و روز احياي كرامت انساني و ايراني است.

 

وی افزود: ملت ايران در حالي سي و نهمین سال انقلاب اسلامي خود را سپري و چهلمین سال آن را جشن مي گيرند كه در خيابان‌هاي مصر، ليبي، تونس، بحرين و يمن فرياد الله اكبر و لااله الا الله مسلمانان اين كشورها طنين انداز است و به اميد خداوند زمينه ساز فروپاشي كامل نظام سلطه و حاكميت حكومت الهي بر جهان است.

 

این جوان فومن گفت: ملت ایران، مردمی هستند که با وجود هر مشکلی پای آرمان های امام و انقلاب ایستادگی می کنند و در مقابل تحرکات دشمن حماسه می آفرینند.

 

 

امروز به عنوان طلایی‌ترین روز در تاریخ کشور ثب می‌شود

سید محمد محمودی یکی از جوانان ماسال با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، 22 بهمن امسال با حضور پُررنگ ملت ایران تماشایی‌تر شد، تصریح کرد: اکنون که در دهه چهارم از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم، تمام رسانه‌های دشمن درصدد تبلیغ علیه نظام و تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند و تلاش می‌کنند که ناکارآمدی نظام را با توسل به تبلیغات منفی به جوانان القاء کنند اما نمی‌دانند ک هجوانان این مرز و بوم پایبند اهداف نظام و انقلاب اسلامی هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی است که به قطع یقین امروز به عنوان طلایی‌ترین روز در تاریخ کشور ثب می‌شود که مردم مانند همیشه حماسه آفریدند.

 

این جوان ماسالی اظهار کرد: دشمنان 40 سال است به امید شکست و نابودی انقلاب اسلامی خمیازه می‌کشند ولی  هر سال شور انقلابی در میان مردم ایران اسلامی خروشان‌تر می‌شود.

 

گفتنی است؛ مردم شهرستان‌های غرب گیلان با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن، بار دیگر دین خود را به آرمان های انقلاب و امام خمینی(ره) ادا کرده و با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

گزارش:مائده فلاحتکارضیابری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار