مدیرعامل آسایشگاه معلولان امام رضا (ع) رودسر
این آسایشگاه بعد از رشت دومین آسایشگاه بزرگ معلولان در استان است و ۱۱۰ معلول ذهنی بالای ۱۴ سال از سراسر استان در آن نگهداری می شود.
کد خبر: ۵۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 02 July 2015
قاسم‌‍ِ خانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رودسر از مردم نیکوکار و خیر استان و شهرستان خواست به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه شبهای لیالی قدر این آسایشگاه را مورد حمایت بیشتر خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه بخش اعظمی از هزینه‌های این آسایشگاه با حمایت مردم اداره می شود بر ضرورت عزم و اراده جمعی مردم برای رفع مسائل و مشکلات این آسایشگاه تاکید و اظهار داشت: بی‌تردید کمک مردم باعث ارائه خدمات بهتر به آسایشگاه خواهد شد، ضمن اینکه با این اقدام برای خود باقیات و صالحات بر جای خواهند گذاشت.
مدیرعامل آسایشگاه معلولان امام رضا(ع) رودسر با اشاره به اینکه نگهداری این چنین انسانهایی در این آسایشگاه بسیار سخت ودردآور است افزود: آن چیزی که همواره مورد تاکید ماست حمایت همه جانبه همه آحاد مردم از این آسایشگاه است و ما هم از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات بهتر به معلولان فروگذار نخواهیم کرد.
خانی گفت:  ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا به شکرانه میهمانی خدا قلب‌های بندگاه معصوم و رنج دیده‌اش را به میهمانی دل هایمان دعوت کنیم.
وی گفت: معلولیت چه در شکل جسمی و چه در حالت ذهنی آن شرایطی را برای فرد مبتلا فراهم می‌کند که نیاز به حمایت و مراقب را در مورد وی ضروری و مبرم می‌سازد.                                          
مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی معلولان ذهنی بالای 14 سال رودسر توسط تعدادی از خیرین رودسر و تحت نظارت اداره کل بهزیستی گیلان در سال 74 مورد بهره برداری قرار گرفت.
این آسایشگاه با مدیریت بخش غیردولتی و به‌ صورت هیئت امنایی اداره می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار