کد خبر: ۵۴۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 03 January 2018

تابناک / بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: علی رفیق نزدیک من است، ولی برای حضور در سپیدرود سفارش او را نکردم.

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص مربیگری علی کریمی در تیم سپیدرود اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوب است؛ ولی به نظرم هنوز زود است در مورد آقای کریمی صحبت کنیم. بهتر است اول او تمرینات شرکت کند و سپس در مورد او صحبت کنیم.

وی ادامه داد: علی رفیق نزدیک من است، ولی من سفارش او را نکردم. خدا سفارش مرا کرده که من به رشت آمدم و در سپیدرود بازی می‌کنم. من چطور می‌توانم سفارش کریمی را بکنم. ضمن اینکه این مسائل ربطی به من ندارد و مربوط به باشگاه است و من دخالتی در آن نداشته و ندارم.

این بازیکن افزود: من به عنوان بازیکن وظیفه دارم کار خودم را انجام دهم. دلیل ندارد که، چون با کریمی رفیق هستم در مورد مربیگری با او صحبت کنم. اصلا چه دلیلی دارد کسی که می‌خواهد مربی تیمی شود با بازیکنان آن تیم در این مورد صحبت کند. یا بازیکن به او زنگ بزند. شاید ما زمانی همبازی بودم، ولی دلیلی ندارد با هم در این مورد صحبت کنیم. حداقل من از این اخلاق‌ها ندارم.

کعبی اظهار داشت: ما فقط با هم رفیق هستیم و این را هم می‌دانم که رفاقت در زمین فوتبال با خارج از زمین فوتبال فرق می‌کند. بازیکن باید کار خودش را انجام دهد و این موضوع هیچ ربطی به رفاقت ندارد. من اگر روزی مربی شوم و ببینم فوتبال برادرم بد است او را کنار می‌گذارم، چه برسد به رفیقم.

کعبی در خصوص موافقت با حضور کریمی به عنوان سرمربی گفت: ان‌شاءالله خبر باشد و تیم به آراش کامل برسد و بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. کریمی اسم بزرگی دارد. این اسم هم هوادار می‌آورد و هم به بازیکنان انگیزه دهد. به هر حال نباید زحمت‌های نظرمحمدی و روانخواه را هم نادیده گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار