تابناک / درپی تخریب پناهگاه در حال ساخت سگهای ولگرد شهر لنگرود که شب گذشته توسط افراد ناشناس انجام شد شهرداری، عاملان این اقدام را شناسایی و به مقامات قضایی معرفی خواهد کرد.
کد خبر: ۵۳۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸ 09 December 2017
تابناک / درپی تخریب پناهگاه در حال ساخت سگهای ولگرد شهر لنگرود که شب گذشته توسط افراد ناشناس انجام شد شهرداری، عاملان این اقدام را شناسایی  و به مقامات  قضایی معرفی خواهد کرد.

غلامرضا منصفی رئیس شورای شهر با اعلام این خبر گفت: این اقدام غیر مسئولان با هیچ منطقی قابل توجیه نیست و شهرداری نسبت  به پیگیری قضایی موضوع از طریق مراجع مسئول اقدام خواهد کرد.
 
وی افزود طرح  جمع آوری و ساماندهی سگهای ولگرد از سطح شهر  با تصویب شورای شهر لنگرود از مدتی قبل آغاز شده و تا حدود زیادی پیشرفت داشته است وبا تکمیل آن انتظار می رفت مشکل سگهای  ولگرد که چهره زشتی به شهر داده بود و موجب نا امنی شهروندان می شد برطرف شود اما متاسفانه عده ای در اقدامی غیرمسئولانه پناهگاه را تخریب  و به اموال عمومی خسارت  وارد کردند و چند قلاده سگ را که در محل  نگاهداری می شوند مضروب و مجروح کردند.

وی افزود کارکنان شهرداری با اطلاع از موضوع با همکاری و مشارکت  شهروندان آگاه اقدام به رسیدگی به حیوانات مضروب نموده و مرمت خرابیها را پس از مستند سازی آغاز کردند.

رئیس شورای  شهر بااشاره به اهمیت طرح جمع آوری و ساماندهی سگهای ولگرد گفت:
 این طرح در پی درخواست های متعدد مردم با هدف جلو گیری از شیوع بیماری های واگیر و ارتقا سطح بهداشت و امنیت عمومی در نقطه ای دور از مناطق مسکونی انجام شده و
و همان گونه که انتظار می رفت با استقبال مردم  رو به رو شده است  به همین دلیل اقدامات ایذایی  برخی افراد ناآگاه نمی تواند خللی در تداوم کار و تکمیل طرح ایجاد کند.
 
 مهندس منصفی افزود: بررسی برای شناسایی عوامل این حرکت غیر مسئولانه آغاز شده و با تکمیل تحقیقات ،شکوائیه ای  از سوی  شهرداری برای پیگیری قضایی موضوع تسلیم مراجع ذیربط خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار