مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: در ایام اجرای طرح بازدید همگانی بیش از ٨ هزار نفر از کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای در سراسر استان بازدید نمودند.
کد خبر: ۵۳۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 02 December 2017

به گزارش تابناک : افشین رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای موفق طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای از ٢٠ تا ٢۵ آبان ماه افزود: در طول این مدت ٨ هزار و ١٨٧ نفر از اقشار مختلف مردم با حضور در کارگاه های آموزشی از نزدیک با فعالیت ها و خدمات مختلف سازمان در راستای افزایش سطح دسترسی گروه های هدف به آموزش های مهارتی آشنا شدند.
وی ادامه داد: در مدت مذکور دانش آموزان، هنرجویان، دانشجویان، شاغلین و فعالان حوزه های مختلف اصناف، صنایع به همراه مسوولین شهری وائمه جمعه با حضور در مراکز آموزش فنی و حرفه ای از تاثیر این مدل از آموزش در اشتغال و یا پایداری مشاغل گوناگون آگاه شدند.
وی اجرای طرح بازدید همگانی را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کار و مهارت آموزی، اطلاع رسانی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با فعالیت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال یادآور شد: با توجه به اینکه در حال حاضر یکی از مسائل اساسی کشور مساله اشتغال است توجه و رویکرد همگانی به آموزش های مهارتی باعث ایجاد تحول در عرصه اشتغال و گامی موثر در این زمینه و رفع بیکاری خواهد بود.
گفتنی است اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان دارای ۵۵ مرکز ثابت دولتی می باشد.





منبع : نخست نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار