کد خبر: ۵۲۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 12 November 2017
تابناک / شهردار لاهيجان از برگزاري جشنواره ايده هاي برتر شهروندي خبر داد.
 
مسعود كاظمي در گفت وگويي افزود: اين جشنواره با هدف مشاركت شهروندان در تصميم گيري هاي شهري و استفاده از نظر كارشناسان و متخصصان برگزار مي شود.
 
وي اضافه كرد: معماري، زيباسازي و سيماي منظر شهري،محيط زيست، بهداشت محيط شهري و مديريت پسماند،ترافيك، حمل و نقل بار شهري، خدمات شهري و فضاي سبز، فنآوري اطلاعات و ارتباطات و رسانه، گردشگري، المان هاي شهري، عمران شهري، فرهنگي و اجتماعي و هنري و ورزشي و موضوعات آزاد شامل ساير ايده هاي مرتبط با موضوع مديريت شهري از عنوان هاي مورد نظر براي اين جشنواره مي باشد.
 
وي اضافه كرد: با تشكيل هيات داوران ايده هاي دريافت شده مورد بررسي قرار گرفته و برترين ها معرفي خواهند شد.
 
شهردار لاهيجان اظهار كرد: لاهيجان شهري با ويژگي ها و جاذبه هاي فراوان مي باشد كه باعث برجسته شدن اين شهر نسبت به ساير شهرها شده و تيم مديريت شهري نيز با تمام توان با استفاده از همه پتانسيل ها و ظرفيت ها براي جهاني شدن اين شهر تلاش خواهد كرد.
كاظمي افزود: با تدوين برنامه هاي چند ساله با حمايت و پشتيباني اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر و مسولان استان و شهرستان  مي خواهيم لاهيجان را پرآوازه تر كنيم.
وي افزود: لاهيجان شهري است كه سالانه پذيراي بيش از سه ميليون نفر گردشگر بوده و ما در نظر داريم با فراهم كردن شرايط لازم، رضايت شهروندان فهيم و مسافران ارجمند را جلب نماييم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار