کد خبر: ۵۲۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 08 November 2017
تابناک / در جدیدترین رتبه‌بندی اعلامی از سوی فدراسیون جهانی کاراته، دو بانوی گیلانی تیم ملی کاراته ایران رتبه‌های اول و دوم رتبه‌بندی فدراسیون جهانی را از آن خود کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آویشن باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بابیان اینکه کسب مقام قهرمانی در وزن منفی 55 کیلوگرم دربازی‌های جهانی اسپانیا نقش بسزایی در صدرنشینی‌اش داشت اظهار کرد: پس‌ازاینکه در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شدم مدال طلای وزن منفی 55 کیلوگرم را به دست آورم تمام تمرکزم را برای موفقیت دربازی‌های جهانی اسپانیا گذاشتم که خدا را شکر با کسب طلایی دیگر و این بار دربازی‌های جهانی سالی موفق در کاراته برای خود و جامعه کاراته ایران رقم زدم، این عناوین باعث شدند که در رده نخست رتبه‌بندی جهانی قرار بگیرم.

سارا بهمن یار دیگر کاراته کای موفق گیلان در سال 96 پیرامون کسب مقام دوم در رتبه‌بندی جهانی فدراسیون کاراته به خبرنگار فارس گفت: در سال گذشته تمرینات طاقت‌فرسایی زیر نظر مربیانم انجام دادم و حاصل آن‌یک نقره دربازی‌های قهرمانی آسیا و تکرار این عنوان در مسابقات جهانی اسپانیا بود. هدف بعدی‌ام کسب مدال طلا در مسابقات جهانی 2019 در وزن منفی 50 کیلوگرم و عضویت در تیم ملی بزرگ‌سالان کاراته است، می‌خواهم با طلای جهانی 2019 به رتبه اول رتبه‌بندی جهانی در وزن منفی 50 کیلوگرم دست پیدا کنم.

گفتنی است در جدیدترین رتبه‌بندی فدراسیون جهانی کاراته، آویشن باقری در رتبه اول وزن منفی 55 کیلوگرم و سارا بهمن یار در رتبه دوم وزن منفی 50 کیلوگرم قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار