محمد لاهیجی / تابناک: اعضای شورای شهر لاهیجان در انتخابی هوشمندانه که نشان از درایت آنان برای تحولات مثبت در شهر لاهیجان می باشد برای انتخاب شهردار به وحدت رسیدند. بر اساس شنیده ها، نام جواد نجار تمیزکار بیش از دیگر گزینه ها برای نشستن بر صندلی شهردار لاهیجان در ساختمان رو به سمت استخر شنیده می شود.
کد خبر: ۵۰۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 08 October 2017
محمد لاهیجی / تابناک: اعضای شورای شهر لاهیجان در انتخابی هوشمندانه که نشان از درایت آنان برای تحولات مثبت در شهر لاهیجان می باشد برای انتخاب شهردار به وحدت رسیدند. بر اساس شنیده ها، نام جواد نجار تمیزکار بیش از دیگر گزینه ها برای نشستن بر صندلی شهردار لاهیجان در ساختمان رو به سمت استخر شنیده می شود.

جواد تمیزکار که اکنون به عنوان یک دانشجو در مقطع دکترا در حال تحصیل می باشد، از جمله اعضای شورای شهر است که به دلیل در بین مردم بودن به خوبی با شرایط شهر و کمی و کاستی های آن آشنا بوده و در شورای شهر نیز همواره پیگیر مطالبات شهروندان از شهرداران در طی سه دوره عضویت در شورا بود.

تمیزکار شهرداری از جنس مردم خواهد بود و پیش از این نیز در زمان فعالیت در دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد و مدیریت امور اداری و معاونت دانشگاه و ریاست مراکز سما لاهیجان و سیاهکل و همچنین در زمان سال ها حضور در عرصه رسانه و هنر و سیاست و اجرا به خوبی نشان داده که با مردم حرکت می کند.

در طول سال های تشکیل شورای شهر، هر زمان از شهرداران بومی همچون سیروس حمیدی و علیرضا گنجه خسروی صحبت به میان می آید، آنهایی که دستی بر آتش دارند از عملکرد مثبت اینان یاد می کنند زیرا در مدیریت خود با شناخت از شهروندان در پی حل ریشه ای معضلات شهر بودند و به زیرساخت ها توجه داشتند و از انباشت بدهی ها کاستند و یک شهرداری تثبیت شده را به نفرات بعد خود تحویل دادند و بعدی ها بدون توجه به ظرفیت توسعه و شناخت از امکانات و سرمایه ها به فروش تراکم و بر جای ماندن بدهی ها پرداختند و مردمی که از پشت صحنه ها خبر نداشتند.

لاهیجان در طول چهار دوره پیشین شورا تنها دو شهردار بومی لاهیجانی به خود دیده و حتی نامهایی همچون برهانی و کحالی نیز به دلیل غیر بومی بودن و توجه به ظاهر سازی و بالا آوردن بدهی های فراوان باعث عقب مانده شدن شهر لاهیجان شدند.

شهردار بومی حتی پس از پایان دوره مسولیت در بین همشهریان خود در رفت و آمد است و هرگز نمی تواند به شهر خود خیانت کند. شهردار بومی با خانواده خود در شهر زندگی می کند و آنها هم با مشکلات شهر آشنا هستند. شهردار بومی محلات شهر و بزرگان شهر و کارمندان شهرداری را به خوبی می شناسد و دیگر نمی تواند برای حل نکردن مشکلات رو به جلو فرار کند و آسمان و ریسمان ببافد.

جواد نجار تمیزکار در طول سال های عضویت در شورا همیشه در بین مردم بود و در حوادث و اعیاد و مناسبت های مذهبی و عزاداری ها هر شهروندی می توانست تمیزکار را در کنار خود حس کند و چه بهتر که پس از تجربه موفق شهردارانی همچون حمیدی و گنجه خسروی این بار ردای شهرداری شهرمان را به فرزند موفق دیگری از این شهر به نام تمیزکار بسپاریم.

یقین خواهیم داشت که با توجه به سالم بودن این فرد و تجربیات گرانبها در طول سه دوره شورا و از جنس دانشگاهی بودن و مردمی بودن و هنرمند بودن و اهل رسانه بودن و آشنا با تک تک کارکنان شهرداری او می تواند به یکی از شهرداران نام آور تاریخ لاهیجان مبدل شود و با انتخاب تمیزکار پروسه انتخاب شهردار لاهیجان هم خاتمه یافته و اعضای شورای شهر با اتحاد یکدیگر برای حل مشکلات و پرداخت بدهی ها و پیگیری پایان یافتن پروژه های شهری و آغاز پروژه های جدید و رساندن نام لاهیجان به گذشته پرافتخار این شهر گام های جدی خود را آغاز نمایند.

اینک همگان وظیفه داریم از فرزند لایق این شهر دفاع کنیم و اجازه ندهیم که سرمایه های شهرمان به دلایل شخصی مورد تخریب واقع شوند.

لاهیجان نیازمند پشتوانه سازی برای تربیت مدیرانی از جنس مردم است تا خودمان برای شهرمان تصمیم بگیریم در آینده بتوانیم چند مدیر آماده به خدمت داشته باشیم. تخریب در این شرایط تنها باعث روی کار آمدن افرادی می شود که همیشه می خواهند لاهیجان سکوی پرتاب آنان باشد و دلشان با این شهر نیست. اکنون همه شهر باید برای انتخاب شهرداری از شهر لاهیجان به پا خیزد و همه دست در دست یکدیگر برای آبادانی این شهر تلاش کنیم. تمیزکار می تواند به بهترین شهردار تاریخ لاهیجان تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار