کد خبر: ۵۰۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷ 28 September 2017
تابناک / مازیار صیادی ، عضو عالی شورای اصلاح طلبان گیلان طی پیامی به دکتر مصطفی سالاری ، استاندار جدید گیلان تبریک گفت.
 
 

 
متن پیام دبیر کل مجمع مهندسین گیلان به شرح ذیل است:
 
 
استاندار محترم گیلان ، جناب آقای دکتر سالاری
 
سلام علیکم
 
 
ضمن تسلیت ایام ، انتصاب بجا و شایسته  جنابعالی را بعنوان استاندار گیلان تبریک می گویم.
 
استان گیلان زخم های کهنه و شلاق بی مهریهای فراوان در کالبد خود دارد. دکتر نجفی متعصبانه وعاشقانه سعی کردند زیر ساخت لازم را در حوزه های کشاورزی و صنعت بنیاد نهند ، که شایسته تقدیر ودست مریزاد هستند، ولی هنوز بخش اعظم کارها انجام نشده  است،رجا واثق دارم با عزمی راسخ که در شما می بینم تحولی شگرف در اقتصاد گیلان بوجود خواهیداورد،

تقریبا درتمام حوزه ها اعم از کشاورزی و صنعت و صید و صیادی و گردشگری و محیط زیست والودگی رودخانه ها و دریا و نیز حوزه سیاسی وانتصابات اکنده با لابی گریهای پنهان ، با چالش جدی مواجه هستیم!
 
ما در گیلان معضل زیر ساخت در تمام حوزه ها را داریم  این امر تولید ثروت در گیلان را با بحران جدی روبرو ساخته است، اغلب مدیران ادبیات توسعه را نمی توانند ترجمه کنند و دهها معضل دیگر که باورم شده است درد کهنه توسعه نیافتگی روستا ها، که با نسخه  وداروی تدبیر تان در مان می شود.

نگاه شما را مدیریتی و مهندسی و خروجی مدار دیدم و اما قصه پردامنه اشتغال و بیکاری جوانان و اعتیاد و طلاق و بزه کاری و عدم توجه به نسل جوان ، خصوصا مشاوران جوان دستگاه های اجرایی استان که وعده های انبوه و شعار های رنگارنگ همچون غباری بر باور آنها نشسته است و چشم امید به ابتکار و تدبیرتان دوخته اند.
 
سعی می کنیم همگام با احزاب اصلاح طلب  وحامیان دولت برای تحقق ارمانهای اقتصادی وسیاسی  وجهت رسیدن به توسعه پایدار در کنارتان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار