در مرحله گروهی، تیم‌های هر گروه به صورت دوره‌ای رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند و از هر گروه چهار تیم به مرحله بعدی راه پیدا می‌کند.
کد خبر: ۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷ 15 February 2015

مجتبی بیداریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تابناك در رشت با اشاره به برگزاری لیگ والیبال باشگاه‌ها اظهار کرد: نخستین دوره رقابت‌های لیگ والیبال باشگاه‌ها و دستجات آزاد گیلان با حضور 10 تیم از سراسر استان و در دو گروه از روز جمعه اول اسفند ماه امسال در شهرهای مختلف آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در گروه «الف» لیگ والیبال گیلان تیم‌های والیبال فولاد گیلان، رودبار، صلصال لیسار، بازرگانی دریانورد آستارا و شهرداری رضوانشهر حضور دارند و تیم‌های والیبال آریا لنگرود، شهرداری رودسر، مردآویج سیاهکل، شهرداری کوچصفهان و ملوان جوان رشت نیز در گروه «ب» با هم به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت والیبال گیلان درباره نحوه برگزاری این مسابقات تصریح کرد: در مرحله گروهی، تیم‌های هر گروه به صورت دوره‌ای رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند و از هر گروه چهار تیم به مرحله بعدی راه پیدا می‌کند.

وی افزود: تیم‌های راه یافته به مرحله دوم به شیوه مسابقات لیگ جهانی به مصاف هم می‌روند و چهار تیم نهایی این مسابقات مشخص می‌شود.

به گزارش فارس، سوت آغاز رقابت‌های لیگ والیبال گیلان از ساعت 16:30 دقیقه روز جمعه اول اسفند نواخته می‌شود و در هفته نخست این رقابت‌ها در گروه «الف» تیم‌های والیبال فولاد گیلان با صلصال‌لیسار در سالن تختی رشت مسابقه می‌دهند.

تیم والیبال رودبار با بازرگانی دریانورد آستار در سالن شهدای رودبار و از گروه «ب» تیم والیبال شهرداری رودسر با مردآویج سیاهکل در سالن شهید انصاری رودسر و تیم والیبال آریا لنگرود با شهرداری کوچصفهان در لنگرود رقابت می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار