تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک / با نزدیک شدن به زمان برگزاری دیدار تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران، رشت جلوه ویژه ای به خود گرفته و رنگ شهر سرخابی شد.
کد خبر: ۴۹۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 26 September 2017
تابناک / با نزدیک شدن به زمان برگزاری دیدار تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران، رشت جلوه ویژه ای به خود گرفته و رنگ شهر سرخابی شد.

تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران از ساعت 16 و 15 دقیقه عصر امروز(سه شنبه) در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به دیدار هم خواهند رفت.
 
با توجه به این امر، فروش پرچم های دو تیم سپیدرود رشت و استقلال تهران در خیابان های مجاور ورزشگاه شهید عضدی رشت رونق گرفته و طرفداران علاوه بر تهیه بلیت ، پرچم تیم مورد علاقه خود را نیز خریداری می کنند.
 
به غیر از پرچم ، فروش وسایلی همچون پیشانی بند ، مچ بند ، کلاه و شیپور مخصوص دو تیم سپیدرود و استقلال تهران نیز رونق دارد و علاوه بر آن ، بازار اغذیه فروشهای دوره گرد نیز امروز سکه است .
 
بلیت فروشی این بازی نیز از دقایق پیش آغاز شده و هم اینک استقبال خوبی از این مسابقه از سوی تماشاگران انجام و تعداد کثیری در صف تهیه بلیتقرار دارند.
 
با توجه به اینکه بخشی از ورزشگاه شهید عضدی رشت در حال مرمت و بازسازی است و حدود پنج هزار بلیت برای این بازی مهم در نظر گرفته شده ، طرفداران متعصب تیمهای سپیدرود و استقلال تهران با حضور در صف ، مترصد تهیه بلیت هستند تا به ورزشگاه رفته و بازی را از نزدیک نظاره گر باشند.
 
همچنین مسئولان هیات فوتبال استان گیلان از تماشاگران و طرفداران دو تیم که قادر به تهیه بلیت نیستند ، تقاضا کرده که در منزل و از شبکه های سوم و باران این بازی را تماشا کنند.
 
تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب هشت امتیاز در مکان هشتم و تیم استقلال تهران با کسب پنج امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
 
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور جام خلیج فارس ، 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت دارند.
 
 
استقلال تهران در دیداری مهیج برای فرار از ناکامی در ورزشگاه عضدی شهر رشت برابر سپیدرودی قرار می‌گیرد که 4 هفته اخیر گلی دریافت نکرده و روند نتیجه گیری مثبتی را پیش می‌برد.

سپیدرود رشت که اولین تجربه حضور لیگ برتر‌ی‌اش را با سرمربی جوان پشت سر می‌گذارد تا پایان هفته هفتم لیگ برتر در رده هشتم جای گرفته و شرایط به مراتب بهتری از لحاظ روحی و روانی نسبت به رقیب نام آشنایش دارد که فصل گذشته نایب قهرمان شده بود.

سرخپوشان گیلانی از هفته پنجم یعنی بازی برابر سپاهان یک تغییر جزیی در ترکیب داشته اند که به نقطه عطف آنها تبدیل شده است و به نوعی علی نظرمحمدی آن را ترکیب برنده تیمش فرض می‌کند. سپیدرود تا دیدار برابر سپاهان با دو مهاجم در خط حمله برابر حریفان حاضر می‌شد که به نوعی از سیستم 2-4-4 استفاده می‌کرد اما وقفه در لیگ و تعطیلات موجب شد تا یک تغییر به کلید اصلی روند خوب رشتی‌ها تبدیل شود.

سپیدرود در هفته ششم با سیستم 1-4-1-4 برابر صنعت نفت آبادان حاضر شد و بازی با یک مهاجم به کلید پیروزی برابر شاگردان فراز کمالدوند تبدیل شد. درخشش حسین ابراهیمی در نقش یک پلی میکر در عرض 15 دقیقه دو گل برای سپیدرود رقم زد. درخشش پویا نزهتی به عنوان مهاجم هدف این عملکرد را بی نقص نمایش داد.

این روند در دیدار برابر استقلال خوزستان هم ادامه دار بود و زوج ابراهیمی - نزهتی فشار زیادی به خط دفاعی خوزستانی‌ها وارد کرد. حال ابراهیمی و نزهتی در ورزشگاه عضدی باید برابر استقلال تهران عرض اندام کنند. آبی‌های تهرانی که بدون سرمربی به رشت سفر کرده اند تمام تلاششان را می‌کنند تا دست پر به تهران بازگردند اما دفاع استقلال ابتدا باید این دو عنصر سپیدرود در خط حمله خنثی کند.

عملکرد متزلزل استقلال در خط دفاعی کاملا آشکار است و مصدومیت‌ها و مسائل مختلف دیگر موجب شد تا یک زوج در خط دفاعی این تیم در دومین دیدار پیاپی حاضر نباشند و همین نقطه امیدی برای نزهتی و ابرهیمی فرصت طلب است که برای گلزنی برابر تیم قعر جدولی لحظه شماری کنند.
 
 
 ترکیب احتمالی استقلال برابر سپیدرود

سرمربی ایرلندی استقلال امروز در اولین تجربه سرمربیگری خود باید امروز ترکیبی برنده را در زمین انتخاب کند تا این تیم بتواند با پیروزی خود را از بحران خارج کند.

 استقلال در اولین دیدار بعد از 15 ماه حضور علیرضا منصوریان در راس کادرفنی این تیم برای اولین مرتبه در شهر رشت به میدان خواهد رفت. میک مک درموت سرمربی استقلال در دیدار با سپیدرود رشت نفر اول کادرفنی آبی پوشان است و پیش بینی انتخاب احتمالی او برای ترکیب اولیه کار دشواری است.


حسین حسینی در این دیدار تنها گزینه مک درموت برای حضور درون دروازه است و دومین حضور متوالی خود را در لیگ برتر تجربه خواهد کرد. با محرومیت چشمی، مک درموت برای مرکز خط دفاعی نیز گزینه های زیادی ندارد و مجید حسینی و پادوانی تنها گزینه های برای شروع مسابقه هستند. وریا غفوری و میلاد زکی پور برای حضور در دو سمت خط دفاعی شانس بیشتری نسبت به خسرو حیدری و آرمین سهرابیان دارند.


امروز احتمالا امید نورافکن و فرشید باقری زوج پست هافبک دفاعی استقلال را تشکیل می دهند چرا که امید ابراهیمی هنوز به مرز آمادگی نرسیده است. چپاروف، بیت سعید و فرشید اسماعیلی هم به عنوان هافبک هجومی امروز تلاش می کنند در نوک خط حمله علی قربانی را تغذیه کنند.


ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:


حسین حسینی، پادوانی، مجید حسینی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و علی قربانی
 
 
استقلال و ۱۰ طلسم پیش رو


سرویس ورزشی - استقلال امروز در هشتمین بازی فصل خود میهمان سپیدرود رشت است.

 استقلال، نایب قهرمان فصل گذشته شروع بسیار ضعیفی در این فصل داشته است.

این تیم امروز می تواند با کسب یک نتیجه خوب در رشت علاوه بر جدا شدن از قعر جدول، چندین طلسم پیش رویش را بشکند.

این تیم هنوز در یک بازی دو گل نزده است.

استقلال هنوز در خارج از تهران امتیاز نگرفته است.

استقلال برد خارج از خانه کسب نکرده است.

استقلال این فصل به نیمه بالای جدول نرسیده است.

این تیم در این فصل در دو بازی پشت سرهم گل نزده است.

مهاجمان استقلال هنوز در این فصل گل نزده‌اند.

استقلال در چهار هفته گذشته نتوانسته دروازه خود را بسته نگه دارد.

استقلال در این فصل هرگز موفق نشده در نیمه دوم گل بزند.

سپیدرود چهار هفته است گل نخورده و محمد حسینی با ۳۷۰ دقیقه گل نخوردن رکورددار بسته نگه داشتن دروازه در این فصل است.

استقلال دارای ضعیف‌ترین خط حمله لیگ است.

 
 
منبع: تابناک
برچسب ها: سپیدرود رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار