رییس ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در گیلان ؛
تابناک / در جلسه روز دوم مهر هیئت دولت به ریاست رییس جمهوری دکتر مصطفی سالاری به عنوان استاندار گیلان منصوب شد.
کد خبر: ۴۹۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 26 September 2017
تابناک / در جلسه روز دوم مهر هیئت دولت به ریاست رییس جمهوری دکتر مصطفی سالاری به عنوان استاندار گیلان منصوب شد.
 
در همین خصوص مهدی کارگر ، رییس ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در گیلان طی یادداشتی به بررسی این موضوع پرداخت که در ذیل خواهیم خواند.
 
 
 
 
 
آقای سالاری در سرزمینی پای گذاشته است که جایگاه مردان و زنان بزرگی است که انسانهای با دانش و فهیم و آگاهی بالایی بر خوردار  می باشند که می تواند آزمون سختی برای ایشان باشد.
 
انتخاب سالاری از طرف دولت نشانه اعتماد و اطمینان بالای ریس جمهور محترم به ایشان می باشد و با توجه به اینکه استاندار جدید از مدیران  جوان و ارشد دولت تدبیر و امید هست انتظار میرود که جهت تداوم اصلاحات و اعتدال و منقطع نشدن آن با تدبیر در انتسابات و بکار گیری افراد مطلع و آگاه و وفادار به حرکتهای اصلاحی دولت فعالانه حضور داشته باشد و تن به معاملات پشت پرده که سبب دلسرد شدن یاران اصلاحات میشود ندهد.
 
امید است کادر سازی و تربیت مدیران توانمند و شایسته جزوه اولویت کاری ایشان باشد و مصالح کل نظام و سیاست های جاری دولت را به دسیسه های پشت پرده ترجیح بدهد.

استاندار جدید باید با درایت و هوشیاری در پی تحقق وعده های انتخاباتی دولت تدبیر و امید باشد تا خدای ناکرده سبب سرخوردگی نیروهای سیاسی تحول خواه  و حامی دولت نشود و آنان را بعنوان پشتوانه رای مردمی دولت حفظ نماید تا در انتخابات ۱۴۰۰ شاهد تداوم حضور این نیروها و تداوم اصلاح و اعتدال باشیم.
 
نیروهای سیاسی استان از امروز مثل گذشته با قدرت بیشتر همدلی و همراهی خود را با استاندار منتخب به نمایش بگذارند ؛ تا دیروز رقابتی بود و امروز برادری و همدلی باشد چراکه گیلان مال ماست و همه برای توسعه گیلان دغدغه داریم بیایم از امروز هر یک نقش و مسئولیت خود را بهتر از دیروز انجام دهیم زیرا گیلان با دارا بودن نیروهای توانمند و شایسته در احزاب می تواند نقش بی بدیلی در عرصه سیاسی کشور داشته باشد و نمایندگان گیلان بادرایت مندی و پختگی  که در آنها مشاهد می شود به عنوان ناظر عالی استان بهترین نقش و نظارت را می توانند ایفا نمایند.
 
 
آقای سلاری را جوان می دانیم و باور داریم ایشان اهل ریسک و دور از محافظه کاری سنتی می باشند همانطور که سوابق ایشان می گوید ایشان به جوانان باور دارند و از این قدرت جوانی در جهت برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید استفاده مطلوب نمایند که شاید ایشان پرچمدار تغییر نرم در مدیریت استان باشند و شاهد پویایی و نشاد در بدنه جامعه قرار گیریم ؛مردم گیلان انتظار زیادی در جهت تغییر و تحول در اقتصاد  گیلان و منابع و امکانات صبر نمودند و دیگر شایسته آن نیست که وحده های گذشتگان را که امروز جزه مطالبات مردم قرار گرفته است را به تاخیر اندازیم.
 
انتصاب جناب سالاری حکایت از جوانگرایی و باور داشتن به پتاسیل نیروی جوان در دولت دارد ؛ پس انتظار بکارگیری نیروهای جوان و استفاده از این نیروی آوانگارد و مخلص از ایشان منطقی است ؛ بخصوص با توجه به وضعیت طبیعی و اقتصادی و منابع خدادادی بهره بردن از این نیروی پویا میتواند سبب دگرگونی مثبت در وضعیت معیشتی منطقه و استان باشد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار