تابناک / براساس گزارش های رسیده امروز قرار است در جلسه شورای شهر، شهردار آینده لاهیجان انتخاب شود.
کد خبر: ۴۹۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 23 September 2017
تابناک / براساس گزارش های رسیده امروز قرار است در جلسه شورای شهر، شهردار آینده لاهیجان انتخاب شود.

گفته می شود شهردار آینده از میان چند گزینه نهایی که برنامه های آن ها مطابق با خواسته های مردم و شورای شهر بوده است انتخاب خواهد شد.

شنیده ها حاکی است در میان این اسامی نام ۲ گزینه یعنی مسعود کاظمی رییس سابق شورای کلانشهر رشت و رضا کحالی شهردار سابق لنگرود از شانس بیشتری برخوردار است.

کاظمی ریاست شورای چهارم رشت را در کارنامه خود دارد، کارشناس فنی فرمانداری رشت و مسئول سابق تاکسیرانی شهرداری رشت نیز بود.

او حتی اخیرا از گزینه های اصلی تصدی شهرداری رشت بوده است.

وی مهندس عمران بوده و کارشناسی ارشد خود را از پردیس دانشگاه گیلان گرفته است و در فروردین ماه سال جاری نیز از تحصیل خود در مقطع دکترای تجارت خبرداد.

کاظمی در سال ۹۳ پس از عزل خلیلی به عنوان شهردار رشت انتخاب شد اما به دلیل اینکه مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد نداشت، فرمانداری شهرستان رشت از تائید مصوبه انتخاب شهردار خودداری کرد و شورا بار دیگر دست به انتخاب شهردار زد و این بار ثابت قدم را برگزید.

در مقابل کحالی شهردار اسبق لاهیجان نیز یکی گزینه های تصدی دوباره این سمت است

این در حالی است که در همین شهر بارها نسبت به مدیریت وی انتقاد های شدیدی صورت گرفته است.

شهرداری لاهیجان هم اکنون بالغ بر ۸۰ میلیارد بدهی دارد، اینکه چگونه کحالی (شهرداری که به بدهی هایش معروف است) می خواهد از میزان این بدهی ها کاسته و به سایر امور شهرداری نیز بپردازد در هاله ای از ابهام است.

کحالی پیش از این شهردار لنگرود بود که در ابتدای آغاز به کار شورای پنجم لنگرود علی رغم همه حمایت های نماینده لنگرود و دیگر بزرگان از وی، نتوانست رضایت شورا را جذب کند و جای خود را به مهدی رجایی داد.

اما مردم در رابطه با کحالی چه می گویند؟!

در نظرسنجی پایگاه خبری  «بامردم» ۶۷ درصد مردم مخالف بازگشت دوباره کحالی به لاهیجان هستند …

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار