عضو بزرگترین فراکسیون احزاب اصلاح طلب گیلان به تابناک گفت ؛
تابناک / مازیار صیادی طی واکنشی از فضای سیاسی این ورزهای استان و حواشی انتخاب استاندار آتی گیلان اظهار کرد: عده ای از دوستان ، بچه های اصلاح طلب را خرج جاده های تنگ و تاریک و وارد دهلیز تنگ و منقبض سیاسی می کنند!
کد خبر: ۴۹۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 20 September 2017
تابناک / مازیار صیادی طی واکنشی از فضای سیاسی این ورزهای استان و حواشی انتخاب استاندار آتی گیلان اظهار کرد: عده ای از دوستان ، بچه های اصلاح طلب را خرج جاده های تنگ و تاریک و وارد دهلیز تنگ و منقبض سیاسی می کنند!
 
 

 
صیادی عضو شورای عالی اصلاح طلبان گیلان گفت : تک تک شما باید فردا پاسخگو باشید به والله از درون می سوزم که چرا دوستان ما نمی خواهند ساختار قدرت را بدانند!
 
مازیار صیادی عضو بزرگترین فراکسیون احزاب اصلاح طلب گیلان ادامه داد: حقیقت شاید برای مدتی کوتاه دردناک باشد ، اما یک دروغ تا ابد می ازارد ؛ بیایم متناسب با فضای سیاسی کشور حقیقت را به جوانان و احزاب انتقال دهیم ؛ امروز ما بیش از هر زمان دیگر نیازمند به اتحاد و همدلی با اعتدالیون هستیم.

صیادی گفت: هرچقدر این اتحاد  گسسته شود جناح رادیکال هزاره سوم بار دیگر سر بر می اورند و جریان اعتدال به این نتیجه رسیده است  اگر در چنین بزنگاه حساس  نجنبد بازی را باخته است!

صیادی افزود: لیدر جریان اعتدال سیاستمدار چیره دستی است و این سیاستمدار پر نفوذ ، جوان ۴۰ ساله نیست که بگویم فرصت دارد تا شاکله نظام هارمونی و متراکم حزب خودش را تنظیم کند و پایان چهار سال تقریبا زمان اوج بهره برداری تمام سالهای عمر سیاسی شان است.
 
مازیار صیادی  درادامه گفت : گیلان زادگاه و ماوا و پایگاه سیاسی ومعنوی وبرند سیاسی  رهبر اعتدال است و هیجگاه این اعتبار دیرینه را با طیف یا گروهی معامله نمی کند و حقیقت وماهیت رفتار سیاسیون همین است ؛ مگر در عصر اصلاحات من و شما اجازه می دادیم که فردی غیر همسو  بر کرسی استانداری تکیه زند؟
 
 رییس اسبق شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب گیلان گفت: حزب اعتدال باید در همین چهار سال اسکلت حزب و ارکان مربوط به خودش را نهادینه کند.

 صیادی خطاب به احزاب اصلاح طلبان گفت: نمی دانم تحلیل گران شما چه کسانی هستند و نمی خواهند بازی قدرت را قبول کنند ؛ اعتدالیون به فرض نتوانستند کاندیدای  بومی اعتدال را بر کرسی استانداری بنشانند ، قطعا گزینه بعدی اصلاح طلبان یا چهره های نیمه اعتدال و اصلاح طلب نخواهد بود و حسب شواهد موجود  لیدر اعتدال نقش خود را بنحو احسن انجام داده واصلاح طلبان بعلت فقدان تحلیل واستراتژی راهبردی بر روی قبری گریه می کنند که داخلش مرده نیست!
 
عضو فراکسیون احزاب اصلاح طلبان تاکید کرد: ما در شرایط گرگ و میش اصلاحات و یا برزخ اصلاحات بسر می بریم و از روی ناچاری یکسری تعاملات درون سیستمی را پذیرفتیم.
 
مهندس صیادی دبیرکل مجمع مهندسین اذعان کرد: چرا نمی خواهید این عبارت ساده را هضم کنید ، مگر تعدادی از سیاسیون نگین نشین تهران نرفتند نزد  لیدر اعتدال،  وانگاه با روحیه خندان وملیح نگفتند همه گزینه های شما را تایید می کنیم ولی شما تعدادی گزینه های دیگر را اضافه کنید ؛ این نشانه خوبی برای درک بسباری از رخداد های اینده است!

صیادی گفت: باز  تعدادی از اصلاح طلبان  می گویند ما اکثرا میخواهیم  غرق بشیم وشما الزاما باید با ما غرق شوید ، ما که  نمیخواهیم از این نمد ها برای خودمان کلا هی بسازیم
 ولی بیایم طرف مقابل مان را انالیز رفتاری کنیم و به زبان ساده معلمین فلسفه داده ما به انتظار ستاده نبوده است وهر گز نخواستیم بهر قیمت ستانده بستانیم.
 
صیادی دبیر کمیته تعامل شورای عالی اصلاح طلبان گیلان گفت: دهها رویکرد قدرت سیاسی را در ادوار گذشته  شاهد بودیم واکثر مواقع بعضا یک سوی منازعات بودیم!
 
مازیار صیادی درادامه تشریح کردند: ولی اینبار متفکرانه وعالمانه رفنار کنیم تا وارد چرخ داندانه های قدرت نشویم وانگاه ما وکلیه ارمان ما را خرد  می کنند ؛ اصلاحات پروسه است ویک پروژه نیست در روند پروسه باید هوشمندی لازم  را با تعامل داشته باشیم.
 
مازیار صیادی عضو بزرگترین فراکسیون احزاب اصلاح طلب گیلان گفت: حسب اطلاعات واصله  از معتبر ترین منبع و با توجه  به فرایند موجود گزینه اعتدال بالاترین شانس را برای سکانداری استانداری گیلان دارد و توافقات پیش امده حکایت از قطعیت امر دارد  واینگونه ترجمه می شود.
 
 صیادی در پایان  یاداور شد:  فراکسیون احزاب اصلاح طلب گیلان گزینه های اصلاح طلبان اعم از سیداحمد حسینی وهادی حق شناس و قاسم رمضانپور و عبدالغفار شجاع و کیوان محمدی را بطور مساوی تایید و تبلیغ نموده  است و هرانچه هیت محترم دولت از پنج گزینه  مطرح انتخاب نماید مورد قبول فراکسیون احزاب اصلاح طلب خواهد بود.

صیادی ازهمه اصلاح طلبانیکه  مواضع هوشمندانه  فراکسیون احزاب اصلاح طلب را درخصوص استاندار تایید و همراهی و همدلی نمودند تقدیر و تشکر نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار