کد خبر: ۴۹۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ 19 September 2017
تابناک گیلان / وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت در جابجایی سریع استانداران تأکید دارد، گفت: ایجاد ثبات در استان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور



به گزارش صباایران به نقل از مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح سه‌شنبه در بدو ورود به استان البرز که به‌منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار انجام‌شده است، با نماینده ولی‌فقیه در استان البرز دیدار کرد.

وزیر کشور در این دیدار با اشاره به تأکید دولت در جابجایی سریع استانداران، گفت: برای اجرایی برنامه‌های دولت در استان‌ها نباید وقت را از دست بدهیم.

وی گفت: تغییر استانداران بر اساس عملکرد چهار ساله آن‌ها و یا درخواست خودشان مبنی بر ادامه همکاری با سایر نهادها انجام می‌شود.

رحمانی فضلی در بخش دیگری تأکید کرد: در حوزه اقتصادی البرز تلاش زیادی انجام‌شده اما شرایط ویژه این استان مستلزم اقدامات بیشتر و همکاری‌های ملی است.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه البرز نیازمند همکاری‌های بیشتر در حوزه اقتصادی است، گفت: هماهنگی استاندار و نماینده ولی‌فقیه می‌تواند محور اصلی پیشبرد این برنامه‌ها باشد.

وی همچنین بر ایجاد ثبات در استان‌ها تأکید کرد و گفت: استاندار سابق گیلان فردی باتجربه است به همین دلیل برای سکان‌داری استان البرز انتخاب شد.

رحمانی فضلی بابیان اینکه استان البرز در کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: خوشبختانه عملکرد استانداران این استان مثبت بوده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه تلاش کرده‌ایم که برای استان ویژه البرز استانداری باتجربه را انتخاب کنیم، بر تعامل استانداران با نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها تأکید کرد.

وی با تأکید دوباره بر ایجاد ثبات در استان‌ها، گفت: به همه استانداران تأکید کرده‌ایم که در استان‌ها باید با نمایندگان ولی‌فقیه هماهنگ باشند.

رحمانی فضلی با تأکید بر اینکه کار برای مردم نیازمند سعه‌صدر است، از نماینده ولی‌فقیه در استان خواست برای تحقق این مهم با استاندار کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار