کد خبر: ۴۹۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 17 September 2017
چه خوب است مدیران باشگاه پرسپولیس در صورت امکان از استانکو دعوت کنند به ایران بیاید تا از او تجلیلی در خورد صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، چند وقت پیش که امیر عابدینی در گفت‌وگویی اعلام کرد حال استانکو (سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس) خوب نیست خیلی‌ها فکرش را نمی‌کردند وضعیت این مربی کروات وخیم باشد تا اینکه برانکو روز گذشته در نشست خبری اعلام کرد که استانکو به خاطر بیماری که داشته مجبور شده پایش را قطع کند.

زمانی که سال 73 استانکو برای هدایت تیم ملی کشورمان به ایران آمد کمتر کسی فکر می‌کرد که این مربی کروات بتواند در فوتبال ایران به این اندازه تاثیرگذار باشد. حضور کوتاه مدت استانکو در تیم ملی باعث شد تا مدیران وقت پرسپولیس سراغ این مربی صاحب سبک بروند و همین مسئله هم 2 قهرمانی پیاپی برای پرسپولیس در لیگ آزادگان آن زمان رقم زد.

استانکو و آن سیستم 1-6-3 خاصش آنقدر روی فوتبال ایران اثرگذار بود که حالا بعد از سال‌ها همه از پرسپولیس مقتدر این مربی کروات صحبت می‌کنند. استانکو که به نوعی کاشف امثال مهدوی‌کیا در فوتبال ایران بود بعد‌ه‌ها بازهم به ایران آمد و هدایت تیم‌هایی مانند سپاهان و داماش گیلان را هم پذیرفت اما روزهای طلایی این مربی در پرسپولیس هیچ‌وقت از یاد هواداران این تیم بیرون نرفت.

حالا که استانکو بیمار شده و به خاطر بیماری‌اش هم یکی از پاهایش قطع شده چه خوب است مدیران باشگاه پرسپولیس در صورت امکان از این مربی تاریخ‌ساز دعوت کنند به ایران بیاید تا از او تجلیلی در خورد صورت بگیرد. یا حداقل با ارسال پیام یا بسته‌ای به استانکو بگویند که در پرسپولیس همه به یاد او هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار