کد خبر: ۴۹۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 09 September 2017
تابناک / در چارچوب رقابت‌های جام حذفی مرحله یک شانزدهم پایانی دو تیم پر قدمت سپیدرود و ملوان دربی گیلان ملقب به الگیلانو را برگزار خواهند کرد. سپیدرودی‌ها در فصل جاری در لیگ برتر حضور دارند درحالی‌که ملوانان در لیگ دسته اول حضورداشته و برای صعود به لیگ برتر می‌جنگند.

دو تیم پرطرفدار خطه شمالی ایران در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که وضعیتی مشابه یکدیگر ازنظر امتیازی در لیگ‌هایشان دارند. سرخ‌های شهر باران پنج دیدار در لیگ برتر برگزار کرده‌اند که حاصل آن یک پیروزی، یک تساوی و سه شکست است در طرف مقابل ملوانان در لیگ دسته اول چهار مسابقه برگزار کرده‌اند که از این تعداد مسابقه صاحب یک پیروزی، یک شکست و دو تساوی شده‌اند. سپیدرود رشت از دو بازی آخر لیگ برتر چهار امتیاز کسب کرده است درصورتی‌که ملوانان در دو بازی اخیرشان تنها به دو تساوی بسنده کرده و از این حیث سرخ‌های شهر باران وضعیت بهتری نسبت به رقیب سنتی خوددارند.

 

جدال دو تیم بر روی نیمکت‌ها نیز جذاب خواهد بود. در یک‌سوی میدان دست نشانی قرار دارد که با یک تیم رشتی بنام پگاه گیلان سابقه حضور در فینال جام حذفی را دارد و در سوی دیگر علی نظرمحمدی قرار دارد که در همان پگاه دست‌نشان به‌عنوان سنگربان نقش بسزایی در صعود به فینال و همچنین بقای پگاه در لیگ برتر ایفا کرد.

 

دربی پیش رو را می‌توان جدال شاگرد و استاد قلمداد کرد. جدالی سخت و نفس‌گیر که تنها یک نفر پیروز این نبرد خواهد بود. علی نظرمحمدی علاوه بر پگاه در تیم‌های استیل آذین و نساجی نیز سابقه سنگربانی از تیم‌های تحت هدایت دست‌نشان را دارد.

 

علی نظرمحمدی و نادر دست‌نشان پیش‌ازاین در یک دیدار رسمی به‌عنوان سرمربی با یکدیگر تقابل داشته‌اند که با پیروزی شاگرد سابق همراه شد. در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول در فصل گذشته شاگردان علی نظرمحمدی در سپیدرود رشت موفق شدند با نتیجه یک‌بر صفر تیم خونه به خونه بابل را که هدایت آن بر عهده نادر دست‌نشان بود شکست دهند.

 

آخرین تقابل دو تیم مربوط به لیگ دسته اول در فصل گذشته است جایی که در آن سپیدرود و ملوان در ورزشگاه شهید عضدی رشت به‌تساوی یک‌بریک دست یافتند. شنانی از ملوان و قربان زاده از سپیدرودهای گل‌های آخرین الگیلانو را به ثمر رساندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار