در پیام تبریک ایزددوست به مناسبت هفته تعاون ؛
تابناک / محمود ایزددوست مدیر کل تعاون ، کارورفاه اجتماعی استان گیلان در پیامی فرارسیدن هفته تعان را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۸۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 03 September 2017
تابناک / محمود ایزددوست مدیر کل تعاون ، کارورفاه اجتماعی استان گیلان در پیامی فرارسیدن هفته تعان را تبریک گفت.
 
 
 
 

متن پیام به شرح زیر میباشد :

بسم الله الرحمن الرحیم
 تعاونوا علی البر و التقوی

 
تعاون، به عنوان احیاگر ارزشهای مبتنی بر همبستگی، مشارکت، اتحاد و مسئولیت پذیری اجتماعی است.
 
بی شک تلاش در حوزه اشاعه تعامل و مشارکت هماهنگ بین اقشار مختلف جامعه برای فعال ساختن ظرفیت های بالقوه و استفاده مطلوب از فرصتها برای بهره وری در عرصه های گوناگون و شکوفایی استعدادها در بخشهای مختلف، اقدامی شایسته است که می تواند ضمن حفظ ارزشهای معنوی، نتایج مفید اقتصادی را نیز در بر داشته باشد .

بیش تر کارشناسان اقتصادی جامعه مان بهترین و ارزان ترین راه کار را برای رونق اقتصادی کشور- آن هم در وضعیت فعلی اقتصاد مقاومتی کشور- توجه و حمایت از تعاونی ها می دانند.

از آن جا که دولت تدبیر و امید و مقام عالی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دکتر ربیعی  سعی خود را در راستای  تجلی روح تعاون در جامعه معطوف داشته و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  نیز شعار "با تعاون کار ایجاد می کنیم تا به رفاه برسیم" را سرلوحه ی برنامه های خود قرار داده است، ما متعهدیم نیز با تمام توان در راه گسترس فعالیت ها در قالب تعاونی برای رفاه حال مردم از هیچ کوششی دریغ ننماییم.

اینجانب در نخستین روز از هفته تعاون، ضمن تبریک به تمامی تعاونگران عزیز  استان گیلان که در راه توسعه بخش تعاونی ایثار می کنند از خداوند متعال تندرستی و سعادت تلاشگران تعاونگر و خانواده های محترم آنان را از درگاه خداوند متعال خواستارم و امیدوارم با تلاش و همت تلاشگران عرصه تعاون جهشی افتخار آمیز را در عرصه های مختلف استان شاهد باشیم.

محمود ایزددوست
 96/06/12
منبع: تابناک
برچسب ها: محمود ایزددوست
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار