کد خبر: ۴۸۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 23 August 2017
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به نارضایتی هواداران سپاهان از عملکرد ضعیف این تیم در لیگ برتر گفت: نا رضایتی هواداران طبیعی است و بازینان باید در برابر آنان احساس مسئولیت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر زلاتکو کرانچار در نشست مطبوعاتی پس از تساوی تیمش در برابر سپیدرود رشت پیرامون روند بازی اظهار داشت: خوشبختانه امروز کنترل بازی را در بیشتر لحظات بازی در اختیار داشتیم و با پاسکاری و بازی‌سازی که رویه ماست خود را به داخل محوطه ۱۸ قدم حریف می‌رسانیدیم و موقعیت هایی را نیز ایجاد کردیم اما متاسفانه تا زملنیکه از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکنیم و آنهارا به گل تبدیل نکنیم، نتیجه همین می‌شود که حداقل ۲ امتیاز ارزشمند را از دست می دهیم.

وی با بیان اینکه از نحوه بازی دفاعی تیم سپیدرود اطلاع داشتیم افزود: ما به هیچ وجه حریف را دست کم نگرفتیم؛ در نیمه نخست بازیکنان ما بدنبال راهی برای نفوذ و خلق موقعیت گلزنی بودند و در برخی موارد هم موفق شدند موقعیت‌هایی را خلق کنند که این رویه در نیمه دوم شدت گرفت و هجمه ما بابازی سازی بر روی دروازه حریف بیشتر شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص نتیجه بازی ادامه داد: تا زمانیکه مثل بازی هفته پیش از ۴ موقعیت خلق شده تنها یک موقعیت و  بازی امروز از ۵ موقعیت خلق شده هیچ یک به گل تبدیل نشود نتیجه خوبی نخواهیم گرفت.

وی در مورد آمار بازی ادامه داد: من از آمار بازی اطلاع چندانی ندارم ولی فکر نمی کنم سپید رود که به طور کامل در موضع دفاع  قرار گرفته بود بیش از ۲۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۸۰ درصد مالکیت توپ و تسلط بر بازی در اختیار ما بود.

کرانچار در خصوص برنامه‌اش برای بهبود وضعیت عملکرد سپاهان بیان کرد: برای بهبود وضعیت گلزنی بازیکنان قصد داریم از وقفه ای که بخاطر بازی های تیم ملی ایجاد می شود نهایت استفاده را بکنیم و با توجه به توانایی‌هایی که بازیکنان ما نظیر مروان حسین، ساسان انصاری و مهرداد محمدی دارند توانایی آنها را چه از لحاظ جسمانی و چه از نظر وضعیت تاکیتیکی و استفاده از موقعیت های ایجاد شده و تبدیل آنها به گل افزایش دهیم و تمام حواس خود را بر روی ان متمرکز کنیم.

وی با یبان اینکه تیم ما در بحران قرار ندارد افزود: اگرچه ما از اول فصل تاکنون ۶ امتیاز خانگی را از دست دادیم اما این بحران نیست بلکه بحران زمانی است که تیمی، بر حریف تسلط نداشته باشد در صورتیکه ما در دیدارهای خود مثل بازی در برابر سایپا یا پارس جنوبی بر بازی و تیم حریف مسلط بودیم و به هیچ وجه دچار بحران نیستیم.

سرمربی سپاهان نوسانات این تیم را طبیعی ارزیابی کرد و ادامه داد: با توجه به تغییرات تیم طبیعی است که گاهی دچار چنین نوساناتی هم بشویم ولی تصمیم داریم در وقفه لیگ برتر توانایی بازیکنانی مثل مروان و رافائل را که به دلیل نداشتن آمادگی کامل نمی توانیم از آنها استفادده کنیم افزایش دهیم و باید امیدوار باشیم که هر چه زودتر خود را با شرایط تیم وفق دهند.

وی با اشاره به عملکرد رسول نویدکیا افزود: از نحوه بازی بخاطر نوساناتی که از خود نشان می دهد تعجیب کردم چرا که در چند موقعیت، پاس‌های ساده‌ای را با اشتباه از دست داد اما در خصوص رافائل تلاش می‌کنیم در این وقفه سطح توانایی‌های او را افزایش دهیم و هر چه سریعتر او را با شرایط میدانی تطبیق دهیم تا بتوانیم از نحوه پاسکاری او نهایت استفاده را ببریم.

کرانچار در ارتباط با نارضایتی هواداران از عماکرد سپاهان بیان کرد: هواداران جو با شکوهی را ایجاد کردند و به خوبی تیم را تشویق می‌کردند. من بارها به بازیکنان سپاهان تذکر داده‌ام که مدیون هواداران هستند و طبیعی است که سه تساوی در خانه می تواند موجب تحریک هواداران شود و این تحریکات به شکل های مختلفی بروز پیدا کند.

وی نارضایتی هواداران را طبیعی ارزیابی کرد و ادامه داد: ماهم از این روند ناراضی هستیم و این احساس مسئولیت باید در درون بازیکنان ما بیدار شود؛ آنها باید بدانند که این ممکن نیست که هوادار به هر قیمتی به ورزشگاه بیاید و بازیکن هر طور دلش بخواهد بازی کند.

سرمربی طلایی‌پوشان در ارتباط با نحوه بازی مروان حسین افزود: متاسفانه مروان به خوبی از لحاظ پاسکاری تغذیه نمی‌شد و چه بسا اگر موقعیت هایی که در اختیار محمدی و انصاری قرار گرفت در اختیار مروان حسین قرار می گرفت می‌شد نتایج بهتری گرفت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار