کد خبر: ۴۷۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 14 August 2017
تابناک / سرمربی سپیدرود رشت گفت: بازیکنانم در سه بازی گذشته  اشتباهاتی داشتند که سرنوشت بازی را به سود حریفان تغییر داد.

علی نظرمحمدی در خصوص علت شکست‌های سپیدرود در 3 بازی ابتدایی لیگ هفدهم به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «بیشتر بازیکنان ما تجربه بازی در لیگ برتر را ندارند و به همین دلیل در سه بازی گذشته اشتباهاتی داشتند که سرنوشت بازی را به سود حریفان تغییر داد. به همین دلیل هم بود که در بازی‌هایی که مستحق پیروزی یا حداقل تساوی بودیم امتیازی به دست نیاوردیم و به آنچه شایستگی‌اش را داشتیم، نرسیدیم.»

او ادامه داد: «سپیدرود پس از 40 سال تجربه حضور در لیگ برتر را پیدا کرده‌است و باید هوادران سپیدرود به ما فرصت بدهند تا بازیکنانم با وضعیت بازی در سطح اول فوتبال ایران آشنایی کامل پیدا کنند. در تیم ما تنها چند بازیکن هستند که تجربه بازی در لیگ برتر را دارند، با این حال بچه‌ها در این سه بازی کم نگذاشتند و با تمام توان بازی کردند.»

وی ادامه داد: «به رغم سه شکستی که متحمل شدیم به آینده خیلی امیدوارم و اطمینان دارم بازی به بازی بهتر می‌شویم. ما در بازی با گسترش خیلی بهتر از دو بازی قبلی خود بازی کردیم. در این بازی به رغم اینکه مهمان بودیم اما موقعیت‌های بهتر و بیشتری نسبت به حریف به دست آوردیم اما متاسفانه بازیکنانم از آنها استفاده نکردند. ضمن اینکه معتقدم گل پیروزی حریف با خطا بر روی مدافع ما به دست آمد.»

نظر محمدی افزود: «من به بازیکنان تیمم خرده نمی‌گیرم چون در سه بازی گذشته کم‌کاری نکردند و همه سعی‌شان را انجام دادند تا تیم نتیجه بگیرد اما بی‌دقتی در زدن ضربات آخر و اشتباهاتی که انجام دادند اجازه نداد تا ما به خواسته‌هایمان در سه هفته ابتدایی لیگ برسیم. با این حال تنها خواسته‌ام از بازیکنم این است در بازی‌های آینده دقت را چاشنی کار خود کنند. در تمرینات هم روی این موضوع کار می‌کنیم تا با مرور اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم تا از این هفته در نتیجه‌گیری موفق‌‌تر عمل کنیم.»

وی درباره دیدار این هفته سپیدرود برابر پیکان اظهارکرد: «به همراه دستیارانم تیم پیکان را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و در این هفته به دنبال کسب نتیجه برابر این تیم هستیم به خصوص اینکه در این بازی میزبان هستیم و می توانیم از حمایت تماشاگرانمان نیز سود ببریم. حریف، حریف گردن کلفتی است که کادرفنی خوبی هم روی نیمکت آن نشسته‌است ولی ما با تمریناتی که انجام داده‌ایم و تا روز مسابقه انجام خواهیم داد تلاش می‌کنیم تا حداکثر امتیاز این بازی را از آن خود کنیم. بازیکنانم سرشار از انگیزه هستند تا از این هفته جبران امتیازات از دست رفته را کنند.»

نظرمحمدی در مورد جذب پیام صادقیان نیز بیان داشت: «با اضافه شدن صادقیان بار تجربی تیم ما بالاتر رفت و حالا او در کنار بازیکنانی مثل حسین کعبی و مهرداد جماعتی که سال‌ها در لیگ برتر بازی کرده‌اند، می‌تواند داخل زمین به خوبی قدرت کیفی تیم را بالا ببرند. در کنار این موضوع بازیکنان جوان ما انگیزه فراوانی دارند تا بتوانند ارزش‌های خود را ثابت کنند و من به توانایی‌های آنها ایمان دارم. آنها در کنار مهره‌های با تجربه تیم نیاز به پیروزی دارند تا با خودباوری بیشتری به مصاف حریفان بروند. امیدوارم از این هفته مزد زحمات‌مان را بگیریم و با کسب 3 امتیازهای با ارزش خیلی زود به جمع تیم‌های میانه جدول اضافه شویم تا به قول معروف در کوچه سپیدرود هم عروسی بشه.»


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار