کد خبر: ۴۷۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 09 August 2017

از هفته اول رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان تیم فوتبال ملوان در خانه میزبان برق شیراز بود و موفق شد با تنها گل بابک مرادی در دقیقه 35 بازی میهمان خود را مغلوب نماید.


به گزارش «دی اسپورت»؛ از هفته اول رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان تیم فوتبال ملوان در خانه میزبان برق شیراز بود و موفق شد با تنها گل بابک مرادی در دقیقه 35 بازی میهمان خود را مغلوب نماید.

سکوهای خالی
با نظر سازمان لیگ به دلیل ناپایداری سکو های رو به روی جایگاه ورزشگاه تختی انزلی اجازه استفاده از این سکوها به هواداران داده نشد تا برای اولین بار در طول تاریخ باشگاه ملوان شاهد صحنه های غریبی در این ورزشگاه باشیم ، اما شاید بتوان گفت حسن اسقرار همه هواداران در سکوهای جنب جایگاه باعث یک صدا شدن و ، زیبا تر شدن تشویق های هواداران شده بود.

حضور پدر خانواده بزرگ ملوان در ورزشگاه
بهمن صالح پدر خانواده بزرگ ملوان همچون همیشه در ورزشگاه تختی حضور یافت اما بر خلاف سالهای گذشته که ، از روی سکو ها و از میان تماشاگران به تماشای بازی می نشست این بار ، در جایگاه ویژه و در کنار ملوانی ها بود ، بهمن خان پیش از شروع بازی مورد استقبال خبرنگاران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.

حضور فرماندار و عضو شورای شهر ، در روز غیبت مدیر عامل
دکتر میر شمس مومنی زاده فرماندار شدیدا ، ورزشدوست و از هواداران متعصب ملوان و شعبان جعفری عضو شورای شهر انزلی از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند که مورد استقبال هواداران ملوان قرار گرفتند اما مسعود رضائیان مدیر عامل باشگاه ملوان همچون سال گذشته در ، ورزشگاه دیده نشد.

قدیمی ترین عکاس انزلی یاور ملوان
جبار نوید – عکاس پیر و قدیمی شهرانزلی و تیم ملوان با صد و یک سال سن از جمله چهره های ویژه در بین حاضرین در ورزشگاه بود.

نبود تابلوی تبلیغاتی
علی رغم اینکه عنوان شده بود مسئولیت تبلیغات محیطی لیگ برتر و لیگ آزادگان را یک شرکت تهرانی بر عهده گرفته است اما در اولین هفته از رقابتهای لیگ دسته اول از تابلو های تبلیغاتی کنار زمین خبری نبود ، در عوض سازمان منطقه آزاد انزلی که از حامیان مالی باشگاه ملوان در فصل جاری می باشد لگوی تبلیغاتی خود ، را ، بر روی سکوهای مقابل جایگاه نو ، نوار ، کرده بود اما جای تعجب اینکه لگوی سازمان منطقه آزاد در پشت پیراهن ملوان در ابعاد بسیار کوچک ، کار شده بود!

تشویق اسطوره همیشه جاوید فوتبال ساحلی
فرید بلوک باشی که از مفاخر ، فوتبال ساحلی استان گیلان و ایران می باشد از جمله ملوانی های دو آتشه محسوب می شود که همواره در تمرینات و بازیهای ملوان به عنوان یک هوادار متعصب حضور دارد – وی در این بازی به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

سه کارت زرد در بازی اول
تیم ملوان در دیدار مقابل برق با ترکیب : حجت صدقی – مهدی کربلایی ( زرد ) – مهیار زحمتکش – پوریا غلامی ( زرد )- علیرضا محمودی – وحید حیدریه ( زرد ) ( 64 محمد رضا نقدی پور ) – ایمان باصفا – پژمان نوری – بابک مرادی ( 90 – خشایار زبرجد ) – علی فاطمی ( 44 حسین قنبری ) و میلاد احمدی وارد میدان شد که در اولین بازی مهدی کربلایی ، پوریا غلامی و وحید حیدریه از داور کارت زرد گرفتند.

برتری ملوان در هفته اول
تیم ملوان در نیمه اول از نظر فنی بهتر از برق ظاهر شد و ماحصل آن ایجاد یک موقعیت خطرناک جدی در دقیقه 34 توسط پوریا غلامی بود که شوت این بازیکن در دهانه دروازه به اوت رفت و همچنین گل دقیقه 35 بابک مرادی بود که باعث پیروزی ملوان در این دیدار شد. همچنین نیمه دوم بازی با حاکمیت بیشتر تیم برق بر توپ و میدان پیگیری شد اما باز هم این تیم ملوان بود که در نیمه دوم دو موقعیت خطرناک بر روی دروازه برق خلق کرد که یکبار شوت حسین قنبری پس از برخورد با پای مدافع برق راهی کرنر شد و یکبار هم بابک مرادی مهاجم ملوان در دهانه دروازه با تعلل یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد.

میزان مصدومیت مهاجم ملوان بعد از MRI مشخص میشود
علی فاطمی مهاجم پر ، جنب و جوش ملوان که پایه گزار تنها گل بازی بود و در دقیقه 35 بازی با ارسال پاس گل زیبا زمینه ساز اولین پیروزی تیم ملوان در هفته اول لیگ دسته اول شد در دقیقه 44 بازی توسط بازیکنان برق از ناحیه زانو مصدوم شد و مجبور به ترک زمین شد بر اساس اطلاعات دریافتی میزان مصدومیت فاطمی پس از تصویر برداری ( MRI ) از ، زانوی ، وی مشخص خواهد شد.

تقسیم شادی با هواداران
بابک مرادی زننده تنها گل تیم فوتبال ملوان پس از به ثمر رساندن گل برتری ملوان با بوسیدن لگوی باشگاه به طرف هواداران ملوان رفت و شادی گل خود را در آغوش هواداران با آنها تقسیم کرد .

اعتقاد دست نشان به بازیکنان جوان

نادر دست نشان با تعویضهای که در هفته اول لیگ دسته اول انجام داد نشان داد که نام ها برایش فرقی ندارند و هر بازیکنی که در تمرینات آماده باشد در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت و علی رغم اینکه تیم ملوان در این فصل سرشار از بازیکنان خوب می باشد و این امر کار مربی را تا حدودی برای چیدن ترکیب سخت می کند اما سرمربی ملوان با استفاده از بازیکنان جوانی همچون محمدرضا نقدی پور و خشایار زیرجد نشان داد که از جوانگرای و بازی دادن به بازیکنان جوان هیچ ترسی ندارد و هر بازیکنی که در تمرینات بیشتر و بهتر تلاش کند می تواند با افتخار پیراهن مقدس ملوان را بر تن کند.
شایان ذکر است خشایار زبرجد از محصولات باشگاه گیو انزلی می باشد که موسس آن زنده یاد عزیز وکیل منفرد بود باشگاه ورزشی گیو بندر انزلی سومین باشگاه ورزشی ایران و ، اولین باشگاه ورزشی گیلان در بندر انزلی است که سال تاسیس آن 1319 می باشد.

سجده شکر بازیکن ملوان
پوریا غلامی بازیکن محجوب و با اخلاق تیم فوتبال ملوان بعد سوت پایان بازی سجده شکر بر جای آورد.

تشکر بازیکنان از هواداران
در پایان بازی پژمان نوری با جمع کردن بازیکنان تیم ملوان به سمت هواداران متعصب این تیم رفت و از زحمات آنها تشکر کرد.

کاپیتان بهترین بازیکن میدان
پژمان نوری کاپیتان تیم ملوان از جمله بازیکنان استثنایی محسوب میشود که هنوز مانند یک جوان 16 ساله در زمین دوندگی و جنگندگی دارد برای او فرقی ندارد که دقیقه اول بازی باشد یا دقیقه نود او همواره در تمامی صحنه ها با تلاشی مضاعف و با تعصبی خاص حضور دارد و با درایت بازیکنان تیمش را هدایت می کند با احترام به پوریا غلامی که در پست غیر تخصصی درخششی فوق العاده داشت همچنین ایمان باصفا که نمایشی بدون نقض در خط هافبک ارائه داد و علی فاطمی که با جسارت و دونده مسبب گل ملوان شد و همچنین بابک مرادی که تنها گل تیم ملوان در این دیدار را به ثمر رساند به جرات می توان گفت که پژمان نوری گلادیاتور تمام نشدنی قوهای سپید خزر بهترین بازیکن این میدان بود.

تمجید مهابادی از هواداران ملوان
داوود مهابادی سرمربی تیم برق در کنفرانس خبری ضمن تمجید از هواداران ملوان گفت : از جو ، انزلی خیلی خوشم می آید زیرا یک شهر فوتبالی است ، نیمه اول ملوان بهتر بود و در نیمه دوم ما تیم برتر بودیم وی در تمجید از دست نشان رو به خبرنگاران عنوان داشت شما بهترین مربی ایران را جذب کرده اید و حتما در این فصل ملوان از جمله مدعیان صعود خواهد بود.

محبوبیت دست نشان در بین هواداران
نادر دست نشان که این روزها یکی از محبوبترین چهره ها در بین هواداران ملوان به شمار می آید و در جریان بازی ملوان و برق ، بارها و بارها به شدت از سوی هواداران ملوان تشویق شد در پایان بازی گفت : شناختی از این تیم نداشتم در دقایق اولیه فهمیدم بازی سختی داریم اما اطمینان داشتم این بازی را می‌بریم زمانی که تغییر تاکتیک دادم و نوری را مایل به چپ آوردیم بازی را گرفتیم اولین بازی را بردیم و تبریک می‌گویم . این بازی زمینه‌ساز موفقیت‌های بعدی خواهد شد.

تبریک روز خبرنگار
در کنفرانس خبری پایان بازی هم داوود مهابادی و هم نادر دست نشان روز خبرنگار را به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس تبریک گفتند – شایان ذکر است بدون اغراق می توان ادعا کرد ، اکثر خبرنگاران و عکاسان شهر انزلی ، از جمله حرفه ای ترین و پرتلاش ترین و ، زحمتکش ترین خبرنگاران در سطح کشور محسوب میشوند و این امر موجب گردیده که همیشه اخبار ملوان چه در سطوح تیمهای پایه و چه تیم بزرگسال در صدر اخبار خبرگزاری های کشوری قرار داشته باشد.

یک خبرنگار رشتی در انزلی

سجاد حق دادی خبرنگار خبرگزاری تسنیم در استان گیلان تنهار خبرنگار رشتی است که در چند فصل اخیر در تمام بازیهای تیم فوتبال ملوان در شهر انزلی حضور می یابد و اخبار این باشگاه را پوشش میدهد وی در کنفرانس خبری مورد استقبال نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان نیز قرا گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار