کد خبر: ۴۷۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 03 August 2017
یکی از نمایندگان مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهوری منتخب مردم قانونی است گفت: هر چه با شکوه برگزار شدن این مراسم نشان دهنده اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

همایون یوسفی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حضور گروه ها و هیات هایی از کشورهای خارجی برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهوری در سطح بالا نشان دهنده جایگاه نظام جمهوری اسلامی در جهان و نمایانگر اقتدار ایران در سطح بین الملل است.

وی گفت: انجام این مراسم با اقتدار در عرصه های بین المللی یک امتیاز است و حضور هر بیشتر هیات های خارجی در مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهوری یک فرصت و امتیاز در سطح بین الملل است.

این نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: پوشش خبری این مراسم مهم در بهترین حالت ممکن باید انجام شود، این مراسم موضوع و خبر روز دنیا است و پوشش خبری مناست می تواند مخاطبان زیادی را در سطح دنیا به خود جذب کند.

یوسفی عنوان کرد: هر چه مخاطبان بیشتری در سطح دنیا این مراسم را مشاهده کنند بهتر و بیشتر به اقتدار ایران پی می برند.

وی اظهار کرد: عملکرد مناسب و خوب دیپلماتیک در این مراسم از کشور یک فرصت مناسب برای عرضه تمدن ایران به جهان است.

مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهوری پنجشنبه هفته جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراسم تحلیف نیز 14 مردادماه در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار