کد خبر: ۴۶۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 28 July 2017
تابناک / تیم‌های سپیدرود رشت و نفت تهران در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

سپیدرود رشت دیدار را با ترکیب سید محمد حسینی، سید محسن حسینی، سید احمد سید آهی، محمدرضا الماسخاله، میلاد قربان زاده، حسین کعبی، حسین ابراهیمی،  توحید غلامی، محمد میری، پویا نزهتی و محمد لطفی آغاز کرد.

 

شاگردان حمید درخشان نیز دیدار را با ترکیب میلاد فراهانی، محمد نصرتی، محسن بنگر، هاشم بیگ‌زاده، امیرحسین فشنگ‌چی، علیرضا عزتی، رضا حبیب‌زاده، میلاد احمدی، احمد امیرکامدار، حسین حسینی و عیسی آل‌کثیر آغاز کردند.

دیدار در حالی از هفته اول لیگ برتر برگزار شد که حضور نفتی‌ها در این بازی تا ساعاتی پیش از آغاز دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و در آن‌سوی میدان سرخ‌های شهر باران با حمایتی پرشور از هواداران خود پای به میدان نهاد. این دیدار که در حضور بیش از دو هزار هوادار سپیدرودی برگزار شد با غافلگیری نفتی‌ها توأم شد.

 

تنها هفت دقیقه برای شاگردان علی نظرمحمدی کافی بود تا اولین گل لیگ برتری‌شان را به ثمر برسانند. ارسال دقیق و بی‌نقص میلاد قربان زاده با ضربه سری استادانه از نزهتی اولین گل این دیدار را رقم زد.

بازی در نیمه اول با همین تک‌گل تازه‌واردهای لیگ برتر خاتمه یافت.

نیمه دوم این دیدار آبستن حوادثی عجیب بود. در دقیقه 60 مسابقه احمد آهى با اشتباه فاحش توپ را در نیمه زمین لو داد و عیسى آل کثیر از وسط زمین تک‌به‌تک شد و درنهایت دروازه را گشود.

تنها یک دقیقه بعد دوباره مجموعه اشتباهات محسن حسینى و خطاى آهى در محوطه جریمه، پنالتی بادآورده‌ای تقدیم نفتی‌ها کرد که نصرتی دروازه سپیدرود را گشود.

این نتیجه تا پایان پابرجا باقی ماند تا دو هزار هوادار سینه سوخته سپیدرود دست‌خالی از پایتخت به رشت بازگردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار