کد خبر: ۴۵۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ 05 July 2017
تابناک / استاندار گیلان به مدیریت والای بانوان در بخش مدیریتی استان اشاره کرد و افزود: ۱۴۱ دهیار زن در حال حاضر در گیلان فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان امروز (۱۴ تیر) در همایش دهیاران که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد اظهار کرد: دهیاران نقش ارزنده ای در توسعه جامعه به خصوص روستا دارد.

 

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید شاهد کاهش بیکاری در گیلان بودیم گفت: با توجه به تحریم و تهدیدهای دشمنان در سه سال اخیر اما شاهد پیشرفت وتوسعه کشور در دولت تدبیرو امید بودیم.  

 

نجفی تصریح کرد: گیلان در سال 92، دومین استان بیکار کشور بود اکنون این آمار به 22 امین استان کشور رسیده و نهمین استان شاغل کشور محسوب می شود.

 

وی افزود: دهیاران مدیران ارشد روستا بوده و در این راستا می توانند از ظرفیت های موجود در روستا در جهت توسعه و ایجاد اشتغال بهره گیرند.

 

استانداری گیلان به گردشگری پرداخت و اضافه کرد: جذب توریست در روستاهای گیلان با مدیریت و برنامه ریزی و تدوین برنامه های نوین دهیاران مهیا خواهد شد.

 

نماینده عالی دولت به مدیریت والای بانوان در بخش مدیریتی اشاره کرد و افزود: 141 دهیار زن در حال حاضر در گیلان فعال هستند.

 

نجفی به ظرفیت های بالای گیلان در بخش های مختلف پرداخت و گفت: کشاورزی، صنعت گردشگری، صنایع دستی سواحل و ... از فرصت های سرمایه گذاری هستند.

 

وی ادامه داد: اکنون 23 هزار قالیباف در گیلان فعال است که در گذشته اینگونه نبود.

 

نجفی خاطرنشان کرد: همه ما موظف هستیم که به دغدغه های اشتغال گیلان  بپردازیم.

 

وی با تاکید براینکه گردشگری را درک کنید افزود: رعایت بهداشت عمومی در مناطق گردشگری مورد توجه قرار گیرد چرا که بوی کثیف  پسماند در روستا و مناطق گردشگری از ورود توریست جلوگیری خواهد کرد.

 

استاندار تصریح کرد: با وجود پسماند و زباله در مناطق توریستی چهره زیبای طبیعی گیلان ناخوشایند خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار