نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جهت رسیدگی و حل مشکلات دهستان موگویی مسئولان باید به‌صورت جدی وارد عمل شوند.
کد خبر: ۴۳۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 07 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- روز گذشته نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به دهستان موگویی، از توابع شهرستان کوهرنگ جهت بررسی مشکلات مردم از لحاظ معیشتی سفر کرد و از نزدیک با اهالی این منطقه دیدار و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد، در این سفر ضمن مشاهده مشکلات در روستای خویه به‌عنوان نقطه مرکزی چندین روستای دهستان موگویی شامل، سرآقاسید، بیراهگان، سوه، دره رزگه، صالح کوتاه، چین و تلو نشستی با حضور مردم و مسئولان در این روستا برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام در این سفر ضمن اقامه نماز و صرف افطار با مردم روستای خویه به بررسی مشکلات ساکنان منطقه به‌صورت حضوری و میدانی پرداخت و در جریان مشکلات معیشتی، اجتماعی، اقتصادی و... مردم قرار گرفت.

وی با اشاره به رفع مشکلات دهستان موگویی اظهار کرد: مسؤولان باید با عزم جدی و اراده قوی مشکلات موجود در روستاهای دهستان موگویی را شناسایی و رفع کنند.

امام جمعه شهرکرد افزود: همگی باید با همراهی هم در مسیر محقق شدن شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، کمر همت را بسته و جهت خدمات‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به ساکنان مناطق محروم چهارمحال و بختیاری که وظیفه مهم و خطیر ما مسئولان است تلاش کنیم. 

نکونام با اشاره به تقاضای مردم دهستان موگویی به فعال شدن تولیدات محلی و خرید و فروش این تولیدات از قبیل عسل،کشک، قارا،کرفس و...گفت: منابع‌طبیعی باید برنامه مدونی جهت خریداری کرفس از مناطق مختلف در نظر بگیرد تا بتوان بخشی از مشکلات معیشتی مردم را از این راه حل کرد.

وی در پایان با اشاره به ماه مبارک رمضان تصریح کرد: از جوانان می‌خواهیم در این ماه به اعمال خود از جمله اقامه نماز، روزه و خدامحوری در همه امورات زندگی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

شهرام ندیمی، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری نیز در این سفر گفت: قول می‌دهیم با تأمین اعتبار مورد نیاز حدود 10 کیلومتر از جاده روستای شیخ‌علیخان تا غار یخی چما را آسفالت کنیم تا کمی از مشکلات تردد اهالی دهستان موگویی برطرف شود.

در این سفر که مجموعه‌ای از مدیران‌کل و رؤسای ادارت و نهادهای مختلف استانی و شهرستانی حضور داشتند، مشکلات و دغدغه‌های مردم دهستان موگویی از جمله احداث پاسگاه انتظامی، احداث و رفع مشکلات فاضلاب روستای سرآقاسید، احداث جاده امن و ایجاد راه ارتباطی مناسب با شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ، رفع قطعی تلفن و... مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، دهستان موگویی شامل 15 روستا است که در بیش از چهار ماه از سال به دلیل بارش برف محاصره است و تردد به سختی انجام ‌می‌شود، جاده‌های منتهی به این دهستان به علت بارش‌های فراوان برف و باران در طی سال با مشکلات متعددی مواجه و صعب‌العبور هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار