تابناک / همزمان با فرارسیدن سالگرد ملکوتی امام راحل و قیام خونین 15 خرداد ، رضا همام ذاکری شهردار چاف و چمخاله طی پیامی این دو واقعه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۳۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰ 05 June 2017
تابناک / همزمان با فرارسیدن سالگرد ملکوتی امام راحل و قیام خونین 15 خرداد ، رضا همام ذاکری ، شهردار چاف و چمخاله طی پیامی این دو واقعه را تسلیت گفت.
 
 
 
 
 
متن پیام به شرح ذیل است:
 
بسمه تعالی
چهاردهم خردادماه 1368"روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب خود و روز وداع ملتی با مقتدای خویش است. وداع با مردی که عزت و استقلال و خودباوری را به تمام مردم ایران هدیه داد و دست اجانب و دشمنان قسم خورده کشور را از سر ملت عزیزمان کوتاه کرد.
 
امام بزرگوار ما با سلوک علمی و عملی خويش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشيد؛ جفاها ديد اما با ثبات قدم، روشنگری و تبيين راه درست و نادرست، توانایی روی پای خود ایستادن را به همگان یاد داد.
 
و پس از گذشت بیست و هشت سال از زمان ارتحال این شخصیت والامقام، همچنان راه و روش و مکتب امام الگوی بسیاری از آزادی خواهان جهان است.
 
و هم اکنون نیز به لطف عنایت خدا و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ایی، راهی که آغازگر آن امام راحل بود با قدرت در حال رشد و توسعه است.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، آروزی توفیق و سلامتی برای رهبر عظیم الشان انقلاب مان حضرت آیت الله خامنه ایی و عزت روزافزون ملت بزرگ ایران را از خداوند متعال خواستارم.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار