کد خبر: ۴۳۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 31 May 2017
تابناک / بازیکن جدید تیم سپیدرود می‌گوید که رابطه نزدیکی با نظرمحمدی دارد و فقط در ۲۰ دقیقه با این تیم به توافق رسیده است.

 حسین ابراهیمی درباره پیوستنش به تیم تازه لیگ برتری شده سپیدرود رشت، اظهار داشت: بعد از چند سال تجربه حضور در تیم‌های مختلف به عنوان بازیکن، بالاخره تصمیم گرفتم که به شهر خودم برگردم. شرایط خانواده‌ام نیز این را ایجاب می‌کرد و حالا خوشحالم که شهرم در لیگ برتر تیم دارد و می‌توانم در آن بازی کنم.

 وی افزود: سپیدرود هواداران خیلی زیادی دارد و من هم امیدوارم که برای تیمم مهره موثری باشم. مردم خیلی به من لطف داشتند و پیش از آمدنم پیغام‌های زیادی دادند و ابراز علاقه کردند. من با افتخار به سپیدرود برگشتم و می‌خواهم تجربیاتم در مسابقات مختلف را در اختیار سپیدرود بگذارم.

بازیکن پیشین تیم ماشین‌سازی تبریز با اشاره به هدف‌گذاری تیم سپیدرود رشت در لیگ هفدهم، خاطرنشان کرد: سپیدرود سال اولی است که به لیگ برتر می‌آید. به نظرم بهتر است تمرکز این تیم بیشتر روی بقا در لیگ برتر باشد. سال گذشته ماشین‌سازی همین اشتباه را کرد و نتیجه‌اش را هم همه دیدند. تیمی که تازه به لیگ برتر می‌آید، نبابد به فکر آسیا و بلند پروازی باشد. این تفکرات به تیم ماشین‌سازی لطمه زد. امیدوارم با هوادارانی که سپیدرود دارد، امسال سال خوبی داشته باشیم.

ابراهیمی یادآور شد: به‌عنوان همبازی کنار علی نظرمحمدی بازی کردم، اما سابقه شاگردی او را نداشتم. به دلیل رابطه نزدیکی که با نظرمحمدی دارم، فقط 20 دقیقه طول کشید که با سپیدرود به توافق رسیدم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار