کد خبر: ۴۱۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ 01 May 2017
تابناک / سپیدرود که باشگاهی٥٠ ساله است، بارها تا آستانه انحلال رفت و حتی به لیگ استانی هم نزول کرد اما هیچوقت نخشکید تا بالاخره پس از سه دهه زیر بار مشکلات و با عشق هوادارانش به سطح اول فوتبال ایران برگردد. بازگشت سپیدرود ، درس مقاومت و ایستدگی در فوتبال است.

تیم قرمزپوش و محبوب استان گیلان با پیروزی در دیدار مرگ و زندگی مقابل نساجی قائمشهر به لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سپیدرود رشت با هدایت علی نظرمحمدی موفق شد در خانه، حریف مازندرانی را به زحمت و در دیداری پرگل مغلوب کرده و به لیگ برتر فصل آینده برسد.

قرمرهای رشت در حالیکه پا به آخرین میدان لیگ دسته یک امسال گذاشتند که هیچ اسپانسر و حامی مالی نداشتند و بارها تا مرز فروش و انحلال پیش رفتند. با اینحال در بازی پایانی تنها طی 12 دقیقه دوگل به نساجی زدند تا خیلی ها از همان اول بازی کار را تمام شده فرض کنند. اما پنالتی محمد عباس زاده ورق را برگرداند و بازی یکطرفه شد. استرس بیش از حد میزبان کار دست شان داد و گل مساوی هم روی یک ارسال وارد دروازه رشتی ها شد.

سپیدرود که به دقایق پایانی نزدیک می شد سراپا حمله شد و با پنالتی مشکوک دقیقه 80 ، که حسین کعبی ملی پوش سابق و با تجربه پشت آن ایستاد، بار دیگر پیش افتاد و به لیگ برتر هفدهم صعود کرد.

سپیدرود که باشگاهی٥٠ ساله است، بارها تا آستانه انحلال رفت و حتی به لیگ استانی هم نزول کرد اما هیچوقت نخشکید تا بالاخره پس از سه دهه زیر بار مشکلات و با عشق هوادارانش به سطح اول فوتبال ایران برگردد. بازگشت سپیدرود ، درس مقاومت و ایستدگی در فوتبال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار