رئیس شورای اسلامی شهر فومن خبر داد:
علیرضا علی‌دوست با اشاره به انتقال بازار هفتگی سه‌شنبه فومن از داخل شهر به کمربندی در ماه‌های آینده، اظهار کرد: انتقال بازار سنتی فومن به خاطر تسهیل در عبور و مرور شهری، حفظ حقوق شهروندی و جلوگیری از حوادث غیرمترقبه در نقطه فعلی بازار هفتگی سه‌شنبه است.
کد خبر: ۴۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 31 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، علیرضا علی‌دوست با اشاره به انتقال بازار هفتگی سه‌شنبه فومن از داخل شهر به کمربندی در ماه‌های آینده، اظهار کرد: انتقال بازار سنتی فومن به خاطر تسهیل در عبور و مرور شهری، حفظ حقوق شهروندی و جلوگیری از حوادث غیرمترقبه در نقطه فعلی بازار هفتگی سه‌شنبه است.

رئیس شورای اسلامی شهر فومن با بیان اینکه خیابانی به مساحت 4 هزار متر برای دستفروشان بازار هفتگی آسفالت و در اختیار آنها قرار می‌گیرد، افزود: در محل جدید بازار هفتگی فومن، نماز‌خانه، سرویس‌های بهداشتی و... ساخته می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه زمین جدید فوتبال چمن مصنوعی فومن تحویل موقت شده است، گفت: این چمن به صورت رسمی تا ماه‌های آینده قابل بهره‌برداری است و برای شهرداری درآمدزایی دارد.
علی‌دوست از اتمام ساخت بلوار علامه طباطبایی خبر داد و گفت: ساخت آب‌بند منطقه حاجی‌آباد نیز برای جلوگیری از سیلاب 70 درصد پیشرفت دارد.

وی ساخت این آب‌بند را در برطرف شدن نگرانی‌های مردم و جلوگیری از سیل تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: تاکنون در شهر فومن 2.5 میلیارد تومان پروژه آسفالت انجام شده است.

این مسئول از برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج) از سوی شهرداری فومن در میدان ولی‌عصر (عج) این شهر خبر داد و تصریح کرد: جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت در ساعت 21 روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

وی احداث دو پارک جنگلی در شهر فومن را از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد و متذکر شد: برای احداث دو پارک جنگلی با کمک نماینده شهرستان در مرحله اخذ زمین هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار