کد خبر: ۴۱۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 26 April 2017
تيم فوتبال شهرداري كاشان در دومين هفته از دور برگشت مرحله نهايي ليگ دو كشور موفق شد داماش را گيلان را دست خالي از شهر گل و گلاب كاشان روانه شهر باران رشت كند.

    
تيم فوتبال شهرداري كاشان در هفته دوم از دور برگشت مرحله نهايي ليگ دو كشور از ساعت 16:30 دقيقه امروز سه شنبه 5 ارديبهشت در ورزشگاه 15 هزارنفري اميركبيركاشان به مصاف تيم داماش گيلان رفت و موفق شد اين تيم را با نتيجه  3 بر صفر شكست دهد.

تيم شهرداري كاشان كه در اين ديدار تمامي بازيكنان خودش را در اختيار داشت و تنها وحید اصغر زاده دروازه بان این تیم در شب قبل از مسابقه محروم شد تا بهزاد جوزقکار تنها تغییر کاشانی ها در این بازی باشد و اتفاقا بهزاد دو بار در نیمه نخست با واکنش های عالی خود دروازه تیم شهرداری کاشان را نجات داد.

در نيمه نخست همانطوریکه پورتال خبری کاشان در مطلب یک روز قبل از بازی دو تيم  میثم فرزانه را قاتل داماشی ها اعلام کرده بود پيش بيني درست از آب درآمد و ميثم فرزانه تلاش ديگر بازيكنان تيم شهرداري كاشان را  با 2 گلي كه در نیمه اول به تور دروازه داماش  دوخت جواب داد.

شهرداري كاشان نیمه اول را  با 2 گل و یک اخراجی مهدی رمضان زاده و با پیروزی 2 صفر به رختکن رفت، گل دوم میثم فرزانه و تیم شهرداری کاشان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

نیمه دوم را شهرداری کاشان با یک بازیکن کمتر و 10 نفره بازی را آغاز کرد و در دقیقه 50 روی یک فرار از جناح راست داماش امیر محمد نسایی موفق شد گل سوم شهرداری کاشان را به ثمر برساند.

بعد از اين گل داماش جلو كشيد و چندين موقعيت روي دروازه شهرداري كاشان خلق كرد اما نتوانست از آن بهره ببرد و د رحاليكه داور خطاي بازيكن شهرداري كاشان را پشت محوطه هييجده قدم اعلام كرده بود داماشي معرض شدند و اعتقاد داشتند خطا درون هيجده قدم بوده و از اينجا به بعد با اعتراض تماشاگران داماش و پرتاب سنگ و صندلي و بطري آب بازي را به جنجال كشيدند و داور بازي از دقيقه 60 به بعد قطع كرد  و دو تيم بعد از 30 دقيقه حضور در ميدان به رختكن رفتند.

بازي دو تيم شهرداري كاشان و داماش گيلان در حاليكه با نتيجه 3 بر صفر به نفع تيم شهرداري كاشان بود با جنجال تماشاگران داماشي  و قطع بازي بازي توسط داور نيمه تمام باقي ماند.  
 

 بازيكنان تيم شهرداري كاشان: وحيد اصغر زاده، محمد رضا فلاحيان، احسان سربلوكي، اميرمحمد نسائي،  اكبر گنجي، عباس طهماسبي، ميثم فرزانه، سيد محمد سيدي، شهرام طاهري، غلامرضا داود وندي، محمد رحيم پور، ابراهيم كوه افكن، سامان شريفي، مهدي احمد زاده، محمد ابراهيم پور، مهدي رمضاني ، اميرعلي چگيني، وحيد اصغر زاده، بهزاد جوزقكار، حسين قاسميان، محمدرضا اشرفي، مهدي عمراني، مصطفي نوبخت، ميلاد سليماني، مهدي زائركاظميني، امير حسين مظلوم، سرمربي  محمد حسين اشرف السادات ، مربي مجيد رهبر نژاد ، مربي دروازه بانان سعيد آيين، سرپرست وحيد داروغه، پزشكيار امير حسين صمد زاده، ماساژور علي مهدي زاده ، تداركات حسين دهقاني و محمد صدفي
 
لازم به ذكر است، تيم فوتبال شهرداري كاشان در مرحله نهايي رقابت هاي ليگ دسته دوم کشور در گروه دوم اين مسابقات، با تيم هاي داماش گيلان، شهرداري فومن، آينده سازان برق جديد فارس ، شهرداري کاشان ، شهرداري ماهشهر و نفت اميديه همگروه است.
 
در مرحله دوم رقابت هاي فوتبال ليگ دسته دوم کشور ، 12 تيم حضور دارند که در 2 گروه 6 تيمي به صورت دوره اي و رفت و برگشت با هم به رقابت مي پردازند.

در پايان اين مرحله، تيم هاي نخست هر گروه به طور مستقيم به رقابت هاي ليگ دسته اول صعود مي کنند و برنده تيم هاي دوم نيز جواز حضور در رقابت هاي فوتبال ليگ دسته اول کشور را کسب خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار