کد خبر: ۴۰۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 05 April 2017
تابناک / توصیه کاظمی رئیس شورای شهر رشت به کاندیداهای انتخاباتی!/ گزارشات غیرواقع برخی اعضا هدفی جز فریب مردم نخواهد داشت

مسعود کاظمی ضمن تبریک به مناسبت سال نو با اشاره به غیبت اعضای خدوم شورا اظهار داشت: علی رغم میل باطنی خود باید بر زبان بیاورم سالی که نکوست از بهارش پیداست.

اولین جلسه شورای اسلامی شهر رشت پس از یکساعت تاخیر با اعلام ریاست شورا مبنی بر به حد نصاب نرسیدن به دلیل عدم حضور تشکیل نشد.

مسعود کاظمی ضمن تبریک به مناسبت سال نو با اشاره به غیبت اعضای خدوم شورا اظهار داشت: علی رغم میل باطنی خود باید بر زبان بیاورم” سالی که نکوست از بهارش پیداشت”.

و حال سخنی چند با اعضای شورا؛  اعضای محترم شورای شهر رشت که در این ایام با ارائه آمار و ارقام در جلساتی که بر پایه انتخابات برگزار می شود از گزارش عملکرد خود مبنی بر اینکه شهر رشت در این چند سال چه رشدها و پیشرفتهایی داشته ؛ باید بگوییم امروز باید به جای بازی های سیاسی و تبلیغاتی خود به فکر خدمت رسانی به مردم باشید زیرا شما هنوز نمایندگان مردم در عمارت شورا بوده و هستید.

اعضای خدوم شورا گزارشات غیر واقعی و بعضا خلاف واقع شما از واقعیات موجود در سطح شهر متفاوت بوده و هدفی به جز فریب دگر باره مردم را در پی نخواهد داشت و ارائه این گزارشات عملکرد و رسیدگی به مشکلات مردم در خارج از صحن شورا در هیات ها، مساجد و مدارس در زمان انتخابات صرفا جنبه تبلیغی را بهمراه خواهد داشت زیرا اگر هدف خدمت به مردم بوده باید با حضور در صحن شورا به مشکلاتی که پس از گذشت ایام طولانی تعطیلات بر روی زمین مانده بود مورد پیگیری قرار می گرفت.

در پایان باید به عرض نمایندگان مردم در شورای شهر رشت برسانیم که هویت و موجودیت آنان وابسته به خدمت رسانی مردم در طول این چهار سال بوده عملکرد و نقاط ضعف و قوتی که از چشم رسانه ها دور نمی ماند و با اطلاع رسانی دقیق رسانه به مخاطبان؛ مردم قضاوت کنندگان نهایی خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار