کد خبر: ۳۹۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 24 March 2017
تابناک گیلان / سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید دارد، ما تیم برتر زمین بودیم و نتیجه لازم را هم گرفتیم. ما با روحیه بسیار خوب و انگیزه بالا بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

 کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر اظهار کرد: شاهد دیداری در سطح رقابتی بالا بودیم. همان‌طور که دیروز گفتم، تمام بازی‌های مقدماتی جام جهانی سخت و دشوار هستند. امروز نتایج دیگر بازی‌ها را شاهد بودید. تیم‌هایی مثل چین، ازبکستان، سوریه و کره جنوبی و حتی در گروه دیگر عراق و استرالیا کار دشواری داشتند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه خاطر نشان کرد: امشب شاهد بودید تیمی که حاکم بر بازی بود، نتیجه بهتری کسب کرد. مسافت و اختلاف سطح ما با قطر زیاد بود و می‌توانم بگویم امشب باید چهار یا پنج بر صفر بازی را به سود خود می‌کردیم.

او همچنین تصریح کرد: باید به بازیکنان قطری بابت روحیه جنگندگی که از خود نشان دادند، تبریک بگویم، اما بدون شک باید مراتب تحسین خود را تقدیم بازیکنان تیمم بکنم که در زمین بازی نشان دادند ما تیم برتر زمین بودیم و نتیجه لازم را هم گرفتیم. ما با روحیه بسیار خوب و انگیزه بالا بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

کی‌روش در پاسخ به سوالی در خصوص جنگ روانی کنار زمین فوساتی و کارت‌های زردی که داور به بازیکنان ایران داد، گفت: من فکر می‌کنم هیچ‌کدام از این رفتارها روی من تأثیر نگذاشت. وقتی کسی در شأن و سطح من نیست، اجازه نمی‌دهم روی من تأثیر بگذارد. فوساتی و کادر فنی‌اش در کنار زمین رفتارهای نامناسبی داشتند. به معنای واقعی کلمه، او باید تمرکزش را روی آماده‌سازی تیمش بگذارد. کشور قطر استحقاق بیشتری از این مربی دارد. بدون شک می‌گویم که این کادر فنی و این مربی در شان تیم ملی قطر نیستند. واقعا رفتار او در شان قطر نیست. اخلاق‌گریزی ایشان اصلا قابل قبول نیست. هیچ‌کسی حق ندارد به خانواده شخص دیگری توهین کند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی افزود: ما امشب تیم برتر میدان بودیم. سعی کردیم بهتر بازی کنیم و از نظر تیمی موقعیت‌های بهتری خلق کردیم. البته تیم قطر بازیکنان خوب و حرفه‌ای دارد اما ما یک سر و گردن بالاتر از تیم قطر بودیم.  بازی‌ها به هم نزدیک هستند و همان‌طور که امشب شاهد بودیم ما تیم قطر را با اختلاف یک گل شکست دادیم و تیم‌های دیگر مانند چین و سوریه و در گروه دیگر عراق و استرالیا نتایجی به دست آوردند که نشان‌دهنده دشواری بازی‌هاست. ما چهار بازی دیگر پیش رو داریم و در چند روز آینده بازی دشواری مقابل چین خواهیم داشت که هر اتفاقی در آن دیدار ممکن است رخ بدهد.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر ۱۴ امتیاز داریم و در صدر جدول گروه‌مان هستیم. ما در جایگاه راحت‌تری برای صعود قرار داریم اما مطمئناً بازی سختی مقابل چین خواهیم داشت. دلیل پیروزی‌های ما این است که در تک تک بازی‌ها برای مرگ و زندگی بازی می‌کنیم و تنها سعی می‌کنیم تیم برتر میدان باشیم. فوتبال در مورد جنگ نیست و ما حاضر نیستم مقابل هیچ تیمی بجنگیم، اما سعی می‌کنیم به رؤیاهای خود رنگ واقعیت بپوشانیم و صعود به جام جهانی رؤیا و چالش اصلی ماست.

سرمربی تیم ملی در پایان با تمجید از تیم ملی قطر، گفت: تیم قطر با داشتن بازیکنانی مانند تاباتا و سباستین سوریا تیم بسیار خوبی است. بازی کردن مقابل این تیم و بازیکنان خوب، کار دشواری بود که بازیکنانم این کار دشوار را به خوبی انجام دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار