کد خبر: ۳۹۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵ 23 March 2017
 سردار موسی امیری در حاشیه بازدید از ایستگاه پلیس‌راه رشت انزلی، با مهمان نواز خواندن مردم گیلان، گفت: با همکاری و تعامل پلیس و سایر دستگاه ها، تلفات تصادف در شهرهای استان گیلان در نوروز امسال به صفر رسیده و میزان تصادفات در جاده های استان کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در ٢٩ اسفند و اول فروردین تردد بیشتر از حد انتظار بوده، بیان داشت: آرامش و امنیت راه ها تنها با مشارکت مردم ممکن خواهد شد.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه در حال حاضر در بسیاری از راه های کوهستانی شمال و شمال غرب کشور شاهد بارش برف هستیم، خاطرنشان کرد: صبر و حوصله در سفر، بسیاری از خطرات را کاهش خواهد داد.

وی با بیان اینکه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو موجب کشته شدن ١۴۵ نفر و مجروح شدن دو هزار و ٩۵٠ نفر در روزهای گذشته را در پی داشته است، اظهار داشت: این آمار زنگ خطر را برای جامعه به صدا درآورده است.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه استان گیلان جزو استان های قرمز کشور در زمینه تصادف موتورسیکلت است، تصریح کرد: روش های بازدارنده در این خصوص کافی نیستند و باید روش آموزش و فرهنگسازی را در پیش گرفت.

وی با تاکید بر اینکه حجم سفرهای نوروزی در روزهای گذشته از همیشه بیشتر بوده است، خاطرنشان کرد: از شروع تعطیلات تا امروز در استان گیلان شاهد گره ترافیکی خاصی نبوده ایم.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا با تصریح بر اینکه آمارهای اخیر در زمینه تصادفات هشدارآمیز هستند، اظهار داشت: راننده ها باید با التزام به قوانین، از تلخ شدن کام خانواده ها در نوروز جلوگیری کنند.

وی تلاش شبانه روزی مأموران پلیس راهور را عامل برقراری ثبات در راه ها دانست و تاکید کرد: با همین مدیریت و همین مجاهدت، نوروز کم حادثه ای را پشت سر خواهیم گذاشت.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا از فوت ١۴۵ نفر و مجروح شدن دو هزار و ٩۵٠ تن بر اثر بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در نوروز امسال خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار