رمضانی به تابناک گفت ؛
تابناک / نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز دوشنبه در فرمانداری ها و بخشداری های گیلان آغاز شد و بر اساس آخرین اخبار قریب به 2هزار نفر در گیلان تنها در دو روز نخست نام نویسی حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به فرمانداری و بخشداری‌های گیلان ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۳۹۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۴ 23 March 2017
تابناک / نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز دوشنبه در فرمانداری ها و بخشداری های  گیلان آغاز شد و بر اساس آخرین اخبار قریب به 2هزار نفر در گیلان تنها در دو روز نخست نام نویسی حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به فرمانداری و بخشداری‌های گیلان ثبت‌نام کردند.
 
 
 

 
 
 
یعقوب رمضانی در گفت و گو با تابناک اظهار کرد: ثبت نام کنندگان تا پایان روز سه شنبه در شهر لنگرود 27 نفر که 4 نفر خانم 23 نفر آقا و در شهر کومله 6 نفر که 1 نفر خانم و 5 نفر آقا بوده است.
 
مسئول روابط عمومی فرمانداری لنگرود تصریح کرد: آمار ثبت نامی های شورای شهر در  شلمان 8 نفر بوده که 4 نفر خانم و 4 نفر آقا و همچنین در شهر چاف و چمخاله 20 نفر که 2 نفر خانم و 18 نفر آقا بوده اند.
 
وی ادامه داد: در شهر اطاقور نیز 11 نفر مراجعه کننده داشتیم که 1 نفر خانم و 10 نفر آقا بوده است.
 
رمضانی گفت: روستاهای بخش مرکزی لنگرود شاهد ثبت نام 41 نفر بود که 4 نفر خانم و 37 نفر آقا و در روستاهای بخش اطاقور 60 نفر که 3 نفر خانم و 57 نفر آقا و همچنین در روستاهای بخش کومله 25 نفر که 2 نفر خانم و 23 نفر آقا بود.
 
وی افزود: در حوزه 5 شهر لنگرود ، 12 نفر خانم و 60 نفر آقا که جمعا 72 نفر ثبت نام کرده اند ؛ همچنین در حوزه 3 بخش روستایی ، 9 نفر خانم و 117 نفر آقا که جمعا 126 نفر ثبت نام کرده اند.
 
رمضانی در پایان گفت: در حوزه شهری و روستایی ، 21 نفر خانم و 177 نفر آقا که جمعا 198 نفر ثبت نام نموده اند .
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار