در جریان این دیدار که از هفته بیست و پنجم این رقابت ها برگزار شد ، تیم فوتبال استقلال نوین رشت در یک بازی برتر با دو گل مقابل صداقت آستارا به برتری رسید تا با توجه به تفاضل گل بهتر ، یک پله از این تیم در جدول رده بندی بالاتر قرار گیرد
کد خبر: ۳۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 26 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، در این مسابقه که در رشت برگزار شد ، تیم فوتبال استقلال نوین رشت با نتیجه دو بر صفر تیم فوتبال صداقت آستارا را شکست داد .

در جریان این دیدار که از هفته بیست و پنجم این رقابت ها برگزار شد ، تیم فوتبال استقلال نوین رشت در یک بازی برتر با دو گل مقابل صداقت آستارا به برتری رسید تا با توجه به تفاضل گل بهتر ، یک پله از این تیم در جدول رده بندی بالاتر قرار گیرد .

این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار بود چون تیم پیروز می توانست تا حدی از خطر سقوط از این رقابت ها فاصله بگیرد که در نهایت تیم استقلال نوین رشت با برتری در این بازی ، توانست از رتبه سیزدهم به رتبه دوازدهم جدول صعود کند .

در سایر دیدارهای برگزار شده این هفته نیز ، تیم فوتبال شهرداری چوبر تالش با نتیجه دو بر یک تیم شهرداری ماسال را مغلوب کرد و تیم فوتبال کادوس ماسال موفق شد با نتیجه یک بر صفر شهرداری کلاچای را شکست دهد .

همچنین تیم فوتبال شهرداری رودسر نیز با نتیجه یک بر صفر برابر تیم شهاب پسیخان رشت به برتری رسید تا همچنان شانس اول قهرمانی این رقابت ها باشد .

در سایر مسابقات هفته بیست و پنجم فوتبال لیگ برتر گیلان ، دیدار تیم های سبحان داروی رشت و مهتاب بافت شفت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم شهرداری چاف چمخاله لنگرود با نتیجه دو بر یک برابر پاس گیلان به برتری رسید .

در جدول رده بندی این مسابقات و فقط یک هفته مانده به پایان این رقابت ها ، تیم فوتبال شهرداری رودسر با کسب 55 امتیاز در صدر جدول قرار دارد ، تیم کادوس ماسال با کسب 52 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم پاس گیلان نیز با کسب 45 امتیاز سوم است .

در رقابت ها فوتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام گیل ، 14 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار