کد خبر: ۳۹۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 12 March 2017
تابناک گیلان / سرمربی سپیدرود رشت امروز در مورد مسابقه این تیم با راه‌آهن تهران گفت :‌ اگرچه بازیکنانم آماده این بازی هستند اما این تیم بازی سختی داریم.
 
علی نظر محمدی افزود : بعد از حضور سیروس دین‌ محمدی در تیم راه‌ آهن این تیم نتایج خوبی گرفته است ، وی همبازی سابق من در تیم پگاه بود و توانسته شرایط خوبی را در راه‌ آهن فراهم کند.
 
وی با بیان اینکه خطر سقوط  راه‌ آهن را تهدید نمی‌ کند گفت : این تیم ضد فوتبال و فوتبال کثیفی بازی نمی کند ، نقاط  قوت و ضعف شان را به خوبی می‌ شناسم و بر اساس آن برنامه‌ریزی کرده‌ ایم.
 
سرمربی سپیدرود رشت در مورد تشکیل کمیته ضد تبانی در لیگ یک اظهار داشت : باید پای دلال‌ها از فوتبال کوتاه شود ، هر چند معتقدم اگر قانونی محکم داشته باشیم و آن را به درستی اجرا کنیم خیلی از این مسائل به طور خودکار جمع می‌‌شود.
 
علی نظر محمدی در ادامه افزود : وقتی باشگاه‌ها به تعهدات‌شان به موقع عمل نمی‌ کنند و بازیکن 8 سال بعد از حضور در یک تیم حق و حقوقش را از باشگاه می‌گیرند گاهی مسائلی  نظیر دلالی و تبانی در فوتبال رخ می دهد.
 
وی تصریح کرد : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید‌ آیین‌ نامه‌های محکم تدوین و اجرا کند ، چرا که قوانین محکم می‌تواند ضد فساد باشد هر چند فوتبال نسبت به اصناف دیگر پاک‌تر است.
سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه برخی افراد تلاش می ‌کنند فوتبال را ناپاک کنند گفت : اگر فوتبالی ‌ها برای ماندن در فوتبال به افراد غیر فوتبالی وابسته نباشند قطعا شرایط فوتبال ایران بهتر خواهد شد.
علی نظر محمدی افزود : فوتبالی‌ها باید اتحاد و همبستگی خود را حفظ کنند.
وی در ادامه به پنالتی گرفته نشده برای سپیدرود در بازی با فولاد یزد اشاره کرد و گفت :‌ من معتقدم هیچ داوری شرفش را در زمین نمی‌فروشد.
سرمربی سپیدرود رشت  با بیان اینکه آقای کامرانی ‌فر که دوست خوبم و از مدیران جوان فوتبال است ، باید از جامعه داوری حمایت کند افزود : با این وی ناپختگی کرد و بعد از بازی سپیدرود با استقلال اهواز که چند پنالتی اعلام شد بیانیه‌ ای صادر کرد که این بیانیه شجاعت را از داوران گرفت.
علی نظر محمدی تصریح کرد : اشتباهات داوری را جزئی از داوری می‌ دانم و همواره از داوران حمایت کرده‌ام و می‌کنم ، با این حال معتقدم بیانیه‌ای که صادر شد عاملی بود تا پنالتی صد درصد در بازی با فولاد یزد گرفته نشود ، این پنالتی را کارشناسان هم تأیید کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار