امام جمعه اقبالیه:
امام جمعه شهر اقبالیه از مردم خواست با مشارکت در جشن نیکوکاری در این ایام پایان سال بستر را برای رفع بخشی از مشکلات نیازمندان فراهم سازند.
کد خبر: ۳۹۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 08 March 2017
به گزارش  تابناک از قزوین به نقل  از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی فاطمیان در مراسم جشن نیکوکاری که همزمان با فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری ظهر امروز با حضور مسؤولان شهری در مدرسه دخترانه نازنخ شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: انفاق و بخشش یکی از مهم‌ترین تأکیدات دین مبین اسلام و اهل‌بیت(ع) است.

وی افزود: برگزاری جشن بزرگ و پرشکوه نیکوکاری و کمک به محرومان و نیازمندان میراث ارزشمند امام خمینی(ره) و کمیته امداد است.

امام جمعه شهر اقبالیه ادامه داد: مسؤولان و مردم باید دست به دست هم دهند تا در آستانه سال نو، مشکلات نیازمندان رفع شود و به معنای واقعی برای آن‌ها عید باشد.

فاطمیان تصریح کرد: ایام پایانی سال بهترین فرصت برای کمک به محرومان و رفع نیازهای آن‌ها است و امیدواریم جشن نیکوکاری امسال با قوت و قدرت بیشتری برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی‌(ره) نهادی بوده که به برکت انقلاب اسلامی پایه‌گذاری شده و نقش بسزایی در کمک به نیازمندان و شادکردن دل‌های آن‌ها داشته و دارد.

امام جمعه شهر اقبالیه از مردم خواست با مشارکت در جشن نیکوکاری در این ایام پایان سال بستر را برای رفع بخشی از مشکلات نیازمندان فراهم سازند چراکه یکی از دستورات دین مبین اسلام که بارها در قرآن کریم بر آن تأکید شده، احسان و نیکی به همنوعان است.

فاطمیان با تأکید به اینکه حیثیت و کرامت خانواده‌های نیازمند همیشه باید حفظ شود تا به آبروی آن‌ها لطمه وارد نشود، مطرح کرد: ایتام و خانواده‌های نیازمند در آستانه سال نو و برگزاری جشن نیکوکاری به کمک بیشتر مردم احتیاج دارند.

وی اضافه کرد: نیکوکار در انجام دادن عمل خیر سستی به خود راه نمی‌دهد بلکه در انجام دادن آن مشتاق و حریص بوده و با ذوق و علاقه وافر و انگیزه قوی بر کارهای خیر و ثواب سبقت می‌گیرد و در راه آن ثابت‌قدم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار