در دیدار رفت فینال مسابقات سوپر لیگ والیبال قهرمانی باشگاه های استان گیلان جام خزر ، تیم های زیتون رودبار و فولاد گیلان به مصاف هم رفتند .
کد خبر: ۳۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 25 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، در دیدار رفت فینال مسابقات سوپر لیگ والیبال قهرمانی باشگاه های استان گیلان جام خزر ، تیم های زیتون رودبار و فولاد گیلان به مصاف هم رفتند .

در جریان این مسابقه که در سالن ورزشی تختی رودبار برگزار شد ، تیم والیبال زیتون رودبار موفق شد در یک دیدار نزدیک با نتیجه سه بر دو مقابل تیم فولاد گیلان به برتری برسد .

در جریان این مسابقه ، تیم والیبال زیتون زودبار در ست های اول ، چهارم و پنجم به ترتیب با نتیجه 28 بر 26 ، 25 بر 9 و 15 بر 11 موفق شد مقابل حریف خود به برتری دست یابد .

همچنین تیم والیبال فولاد گیلان نیز در ست های دوم و سوم به ترتیب با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 21 میزبان خود را شکست داد تا با کسب این نتیجه ، بازی برگشت این دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار باشد .

دیدار برگشت این دو تیم نیز روز جمعه هفته جاری هشتم خرداد ماه در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد تا قهرمان رقابت های سوپر لیگ والیبال گیلان جام خزر مشخص شود .

رقابت های سوپر لیگ والیبال قهرمانی باشگاه های استان گیلان جام خزر ، با حضور 10 تیم از اول اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار